Kada su u pitanju poslovni sastanci, tokom pandemije korona virusa važe neka druga pravila ponašanja. Kada su u pitanju fizički kontakti, kao npr. uobičajeno rukovanje pre i posle sastanka, potrebno ih je maksimalno izbegavati.

Poslovna aktivnost većine poslovnih subjekata zahteva stalnu komunikaciju sa zaposlenima, timski rad i grupne susrete sa poslovnim partnerima. Ukoliko nije moguće da se poslovne aktivnosti obavljaju online putem digitalnih kanala komunikacije, preporučuju se sledeće mere kojima se obavlja prevencija širenja zaraze prilikom poslovnih sastanaka:

- Na ulaznim vratima u poslovne prostorije postaviti obaveštenja da je pri ulasku obavezna dezinfekcija ruku za sve (zaposlene i posetioce)

- Pojačati kontrolu ulaska u poslovne prostorije

- Ograničiti ili potpuno ukinuti putovanja u inostranstvo

- Ukoliko su putovanja neophodna, posebno voditi računa o merama opšte prevencije

- Prilikom poslovnih susreta Izbegavati rukovanje i srdačno pozdravljanje

- Ograničiti grupne poslovne sastanke (do četiri osobe)

- Za sastanke koristiti veće prostorije kako bi se između učesnika omogućila fizička distanca od bar jednog metra

- Pre početka i nakon sastanka potrebno je provetriti i dezinfikovati prostoriju (radne površine, kvake, korišćenu aparaturu itd.)

- Ograničiti vreme trajanja sastanaka do 20 minuta

- Na sastanku služiti flaširanu vodu

- Za zaposlene koji rade sa strankama obezbeđena su dezinfekciona sredstva za ruke i maske

- Ukoliko zaposleni privatno putuje van zemlje, treba o tome da obavesti osobu u kompaniji zaduženu za bezbednost i zdravlje na radu