• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NBS: Ovo su nova OGRANIČENJA kod podizanja novca sa računa penzionera!

Izvor mondo.rs Izvor Tanjug

Narodna banka Srbije je donela instrukciju o načinu isplate novca sa dinarskih i deviznih računa građana životne dobi 65 i više godina tokom trajanja zabrane kretanja! A evo koja su mesečna ograničenja!

Narodna banka Srbije odlučila je danas da OLAKŠA isplate novca sa dinarskih i deviznih računa građanima životne dobi 65 i više godina tokom trajanja zabrane kretanja na javim mestima, tako što će, uz JEDNOKRATNO OVLAŠĆENJE KOJE NE MORA DA BUDE OVERENO, moći da im se isplati u jednoj banci najviše do 80.000 dinara, kako bi se umanjio rizik od prevara, saopšteno je iz te institucije.

Instrukcija se, takođe, odnosi na način izdavanja platnih kartica našim najstarijim građanima tokom trajanja vanrednog stanja, a primenjuje se i na lica mlađa od 65 godina u slučaju reizdavanja platne kartice kojoj je istekao rok važenja.

Možda će vas zanimati

Prošle nedelje, NBS je takođe donela instrukciju o načinu isplate penzija u periodu vanrednog stanja.

Prema današnjoj odluci NBS, banka je dužna da korisnicima omogući raspolaganje novcem na dinarskom ili deviznom računu, a isplate može da izvrši ili u prostorijama banke ovlašćenom licu, na osnovu jednokratnog punomoćja kojim se ono ovlašćuje za podizanje sredstava sa računa klijenta, ili isplatom na kućnu adresu korisnika u saradnji sa JP "Pošta Srbije".

Ovlašćenje može biti u formi koju utvrdi banka ili u slobodnoj formi, ali mora obavezno da sadrži podatke koje je utvrdila NBS, ne mora da bude overeno kod notara, a ovlašćeno lice je dužno da banci stavi na uvid svoja, kao i lična dokumenata korisnika.

Korisnik može da zatraži isplatu novca pozivom posebne telefonske linije banke za komunikaciju s korisnicima, koja je otvorena za ovu namenu, kao i putem mejla, SMS-a ili korišćenjem naloga elektronskog ili mobilnog bankarstva.

Pri čemu je korisnik dužan da navede broj računa i iznos novčanih sredstava koji bi mu bio isplaćen na jedan od navedenih načina za koji se opredeli.

Radi sprečavanja prevarnih radnji i zloupotreba, banka je dužna da kontaktira korisnika i da proveri da li je zatražio isplatu novca u telefonskom razgovoru koji se snima.

Pročitajte i OVO

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image