Kompanija iz Atlante je ovu godinu počela snažno, uz rast prodaje od tri procenta do februara, izuzev u Kini gde su zbog virusa covid-19 veliki gradovi stavljeni u karantin, i bila je na putu da ostvari svoje finansijske ciljeve.

Međutim, već sledećeg meseca, kako je virus počeo da se širi i na druge zemlje i kontinente, ponašanje potrošača se radikalno promenilo, pri čemu je zabeležen kratkotrajan skok prodaje jer su ljudi kupovali veće količine praveći zalihe, nakon čega je prodaja potonula.

"Konačan efekat koji će pandemija imati na rezultat u drugom kvartalu i celoj 2020. godini zasad ostaje nepoznanica, jer će uveliko zavisiti od trajanja socijalnog distanciranja i mere 'ostani kod kuće', kao i od tempa makroekonomskog oporavka", navodi se u saopštenju Koka-kole.

Kompanija više ne očekuje da će ostvariti planirane ciljeve za ovu godinu projektovane pre korona krize.