Radiće svakodnevno, prema redovnom radnom vremenu do 22.00 sata, uz poštovanje svih zaštitnih mera koje važe u zatvorenom prostoru. Unutar objekata u šoping molovima obavljena je dezinfekcija od poda do plafona.

Potrošači imaju obavezu da slede preporuke nadležnih, koje podrazumevaju nošenje pre svega maske, a onda i rukavica i pridržavanje propisane udaljenosti. Zvanično nije zabranjeno da kupci u objekat uđu bez maske, ali se očekuje da će poštovati preporučene mere kako bi zaštitili i sebe i druge.

U želji da obraduju potrošače, trgovci su pripremili i brojne popuste.

Danijela Vasić, PR menadžer tržnog centra "Ada mol" kaže za "Novosti" da su preduzeli sve dezinfekcione i bezbednosne mere kako bi se građani osećali sigurno, kao i da im je na prvom mestu zdravlje i zaposlenih i kupaca.

Obezbeđenje će, kako navodi, kontrolisati broj ljudi u tržnom centru i neće dozvoliti da se napravi gužva. Ističe da mora da se poštuje propisana udaljenost.

Mondo/ Stefan Stojanović tržni centar big fashion

"Svaka prodavnica ima dužnost da prema svojoj kvadraturi ograniči maksimalan broj kupaca", naglasila je sagovornica lista.

Zaposleni u tržnom centru će nositi maske i rukavice. Sprovode se detaljne mere čišćenja svih površina sa kojima se dolazi u kontakt.

Na ulazima su postavljene dezobarijere za obuću i sredstva za higijenu ruku na bazi alkohola, koje se nalaze i kod toaleta.

I "Delta siti" spremno dočekuje posetioce. Zijad Alić, tehnički direktor ovog tržnog centra, kaže da su "punom parom" radili na pripremi objekta u skladu sa preporukama:

"Vodimo računa o dezinfekciji i na pravcima unosa robe."

Za restorane, koji rade u okviru tržnog centra, važe ista pravila koja primenjuju svi ugostiteljski objekti.