• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

MOŽEMO DA ZAVRŠIMO KAO NOKIA! Ako Bajden NE POBEDI jedan od najomiljenijih auto giganata u Srbiji mogao bi da izgubi!

Autor Marija Ivetić

Šef Volkswagena upozorio svoje zaposlene.

Volkswagen je tokom COVID-19 pandemije stigao do vrlo uspešnih poslovnih rezultata, pa ipak njihov glavni direktor, Herbert Dajs, misli da kompanija ulazi u vrlo izazovna vremena u kojima mora da transformiriše ključna znanja kao temelj biznisa iz industrijskih prema softverskim.

Možda će vas zanimati

Dajs je svestan da će VW izbaciti celi niz novih modela e-vozila, ali oni ipak zaostaju za Teslom. Ključni izazov Volkswagena jeste kako u ogromnim proizvodnim kapacitetima iznova osmisliti koncept automobila koji bi trebao da postane softversko rešenje na točkovima.

Herbert Dajs koji vodi vojsku od 635 hiljada zaposlenih uveren je kako sve kompanije koje u proizvodnji automobila potcene disruptivnost tehnoloških promena mogu da završe kao što je završila Nokia, nekada dominantni proizvođač mobilnih telefona.

"Nokia je verovatno dobar primer kako promena može da se dogodi, a ako nisi dovoljno brz, nećeš preživeti", poručuje Diess.

Inače Dajs procenjuje kako je kompanija sada bolje pripremljena za izazove pandemije nego u prvom talasu. Sami dnevno mogu da obave 2000 testiranja, tako da veruje kako unutar kompanije imaju vrlo dobru epidemiološku kontrolu.

Komentarišući američke predsedničke izbore Dajs je zaključio kako bi pobeda demokratskog kandidata Bajdena bila više u skladu sa svetskom strategijom Volkswagena kojoj je cilj borba protiv klimatskih promena i fokus na proizvodnju e-vozila. Dajs je uveren kako će klimatske promene dugoročno biti puno veći izazov od Covida.

Šta se u Srbiji najviše vozi?

Svake godine u Srbiji se proda oko 30.000 automobila, a taj broj iz godine u godinu sve više raste.

 Škoda Octavia

Posle godina utrkivanja, Škoda Octavia je napokon preskočila Fiat i postala najprodavaniji model automobila u Srbiji.

Ovaj češki automobil koji je počeo da se proizvodi sada već davne 1996. godine, od samog početka je bio izuzetno popularan među srpskim vozačima. Škoda Octavia predstavlja sjajno vozilo za naše tržište, jer je u pitanju automobil koji je dovoljno prostoran i pogodan za porodicu, lak za upravljanje a uz sve to on dolazi i po veoma povoljnoj ceni za prosečnog srpskog kupca, na taj način zadovoljavajući sve njegove uslove.

 Fiat 500L

Od trenutka kada je otvorena fabrika u Kragujevcu Fiat predstavlja jedan od najpopularnijih modela automobila kod nas, a do prošle godine je bio najprodavaniji, dok ga Škoda Octavia nije prestigla.

Volkswagen Golf

Napravljen u osam generacija ovaj praktični model sa svakom novom generacijom postaje sve bolji jer se VW trudi da sve greške iz prethodnih ispravi.

Iako je jedan od najcenjenijih automobila na našem tržištu, mnogi vozači se odlučuju upravo za ovaj model zato što niski troškovi održavanja i pouzdanost ipak odnesu prevagu. Sve ovo uzeto zajedno, stavlja VW Golf na treće mesto najprodavanijih automobila u Srbiji.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(Mondo)

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image