• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NEMCI OBJAVILI KOJI SU AUTOMOBILI NAJKVALITETNIJI: Ne moraju da budu skupi, Mazda 2 pokidala!

Autor Marija Ivetić

Nemačka organizacija TUV, jedna od onih koje sprovode tehničke preglede u toj državi objavila je listu vozila, klasifikovanih po starosti, s najmanje i najviše grešaka.

 automobili vozaci koji je najbolji automobil auto koji automobil da kupim voznja Izvor: MONDO/Dušan Volaš

Obrađeno je čak devet miliona vozila pa o reprezentativnosti uzorka ne treba previše raspravljati. U ovoj statistici su opšte inspekcije vozila koje su sprovedene od jula 2019. do juna 2020. godine, a zvanični naziv ove statistike je TUV Report 2021 ili TUV-ov Izveštaj 2021.

Možda će vas zanimati

Kako piše Revija HAK, glavne kategorije u pregledu su: prednja i zadnja svetla, kočnice, gubitak ulja, kočnice, oslanjanje, funkcionisanje kočnice (pedale), funkcionisanje ručne kočnice, pokazivači smera, upravljački sistem, korozija, izduvni sistem, kontrolna jedinica motora...

Kao i prošle godine, veliki pobednik je SUV Mercedes-Benz GLC, koji u kategoriji do 3 godine starosti ima samo 1.7 posto grešaka. Na drugom mestu je B klasa s 2.2 posto nedostataka u istoj kategoriji starosti, a odmah iza nje je Opel Insignija s, takođe, 2.2 posto.

Pogled na statistiku pokazuje da kvalitetni automobili ne moraju da budu skupi (pogotovo u starijim godištima) i da kvalitet više nije jedinstvena prodajna tačka za premium proizvođače. Primera radi, vozila kao što su Mazda 2, Opel Adam ili Honda Jazz postižu ocenu s niskom stopom kvarova na prvom opštem pregledu nakon tri godine. Stope glavnih nedostataka: 3.7 posto Opel Adam, 3.9 posto Honda Jazz ili 4.5 posto Mazda 2. Međutim, mali automobili zadržavaju kvalitet i s godinama. To potvrđuje pogled na ocenu sedmogodišnjaka: Opel Adam 10.3 posto, Mazda 2 10.5 posto i Honda Jazz 11.7 posto. I to nakon pređenih 61.000 do 68.000 kilometara.

Najbolji po klasama: u klasi mikro automobila Opel Adam pobeđuje četvrti put zaredom (3.7 posto). U kategoriji malih automobila Audi A1 ponovo je zauzeo prvo mesto (3.3 posto). Promena u kompaktnoj klasi -- ovdj Hyundai i30 (2.5 posto) zamenjuje Mercedesovu A-klasu. Pobedu u srednjoj klasi preuzima Opel Insignia (2.2 posto) od prošlogodišnjeg pobednika Mercedesove C-klase. U klasi monovolumena najbolja je B klasa (2,2 posto). Ukupni pobednik Mercedes GLC (1.7 posto) po drugi put je pobednik SUV-a.

Treba napomenuti i neke zanimljivosti, a to je da se mnogo Dacija na dnu poretka može povezati i s priznanjem vlasnika da slabo održavaju svoja vozila. To je i najvažnija poruka ovakvih istraživanja - kvalitetnim održavanjem ćete sprečiti mnoge kvarove.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(Mondo/Revijahak.hr)

Pročitajte i ovo

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Petar Pan

Da, nemački listovi uglavnom favorizuju svoje brendove. A Tuv je beše francuski vlasnik pa objavljuju i drugačije podatke. Što se Dačije tiče, to nemac ne održava, tipa reno, punto, clio....Što Megana tiče kao mozda ovde najpopularnijeg auta zalosno je sto su sve dizeli na oglasima a benzinca jako malo. Znate li koliko je njihov 1.6 16v bolji od Dci?! Pa taj auto godišnje prelazi 100.000km. I opšte pravilo, kod Wagena se kupuje 1.9 tdi a kod francuza benzinac. A ja lično imam Toydžu iz 2006 i da, bila je mnogo skuplja čak i od golfa 5. A korejci su sa američkog tržišta istisnuli micubiši i nisan ako se ne varam.

Gvardiola

U Svedskoj je druga situacija i mislim da je mnogo realnija od ove. Toyota je pokidala i s pravom je na prvom mjestu a koreanci su mnogo napredovali. Azijska vozila se definitivno najmanje kvare. Koliko je ovo realno govori i podatak da recimo njihov volvo nije medju vodecim.

tole

Nije TUV nego TÜV ili ti po naške TIF.. i test se odnosi samo teze nedostatke koji ne prolaze tehnički a koji se radi na dve godine. Kao i sve ostalo ovo je reklama za neke marke.. gube bitku sa korejancima I to ih ubija ..

special image