Ono što se očekuje od vas jeste da omogućite dobar protok informacija, jasna i brza rešenja i naravno, tačne odgovore. Što je sistem veći, to deluje komplikovanije, ali postoji softver koji ove procese umnogome čini jednostavnim - SAP Service Cloud.
Šta uopšte znači pružiti kvalitetan korisnički servis? Jasno je da će svaki korisnik imati različite potrebe u zavisnosti od problema, i da će način na koji želi da komunicira sa kompanijom i da se tretira zavisiti od iskustva koje je imao. Dakle, za početak je ključno razumeti ko je vaša mušterija i kakve su njene potrebe. Pored ovog, bitno je da dobije potpunu posvećenost bez obzira na vrstu i složenost upita. Dalje, kvalitet same komunikacije, pružene informacije i stručnost vaših operatera su odmah sledeće na spisku.
Koju ovde ulogu ima SAP Service Cloud? Ova platforma vam pomaže da ubrzate procese, unapredite efikasnost i povećate isplativost svojih servisnih usluga. Sigurno ste saglasni da u trenucima frustracije kada nešto ne funkcioniše, svako želi da dobije odgovor što je brže moguće. SAP Service Cloud korisnicima daje mogućnost da sami izaberu način na koji će komunicirati sa serviserima. Bilo da je to preko onlajn četa, imejla, društvenih mreža, telefona - koji god kanal da je u pitanju, protok informacija će ići neometano.
Osim brzine, još jedan važan aspekt jeste i tačnost dostupnih informacija. Kada korisnik naiđe na neki problem, ponekad će prvo samostalno pokušati da se informiše, pretraživanjem na internetu. Vaš cilj je da se sadržaj vaše kompanije nađe na prvim mestima među rezultatima. SAP Service Cloud nudi moćnu optimizaciju pretraživača, tako da možete da budete sigurni da će vaš sadržaj biti među relevantnim. Ovo je izuzetno korisno za self service opciju informisanja. Ne samo da se procesi ovako olakšavaju, već će i vaši serviseri biti u mogućnosti da se više posvete kompleksnijim problemima.
Na ovaj način ostvarujete najvažniji cilj - unapređujete kvalitet korisničkog servisa, dok istovremeno smanjujete troškove.
Zadobijate poverenje i vernost svojih mušterija, bez obzira na to kada, gde i kako biraju da komuniciraju sa vašim biznisom.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Partizanova kriza traje, nova drama i šesti poraz u nizu: Ledej i Mirotić utišali punu Arenu
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Ognjen Dobrić nestao iz ekipe Zvezde: Janis Sferopulos ne računa na "vojnika" crveno-belih
Srbija izbegla poraz i poslednje mesto: Protiv Danske igramo za četvrtfinale Lige nacija!
Partizan na dnu Evrolige, tužan pogled na tabelu: Crno-beli su u najgoroj formi, zakucani na začelje!