SISTEM KOJI DOBRO PRODAJE: Ova šema pomaže da upoznate kupce i nagradite zaposlene | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DIGITALNA EKONOMIJA

SISTEM KOJI DOBRO PRODAJE: Ova šema pomaže da upoznate kupce i nagradite zaposlene

Autor Bojana Zimonjić Jelisavac
Autor Bojana Zimonjić Jelisavac

Jednostavan prodajni proces i poznavanje poreba klijenata čine se kao veoma važni elementi plodonosnog kompanijskog sistema. Evo kako da ih uspostavite u svojoj firmi.

Izvor: Pexels/Snapwire

Kao što svaki posvećeni pekar kvalitet svog hleba ocenjuje prema broju usta koja je njime nahranio, tako i velike kompanije gledaju gde su stigle sa svojim proizvodima -- kako i koliko se oni kupuju, ko su i kakvi su njihovi kupci.

Ipak, u odnosu na pekaru, korporacijske okolnosti su znatno složenije, pogotovo ako uzmemo u obzir broj zaposlenih i različite načine komunikacije i delovanja. Sistem je veći, zbog toga je najveći izazov pojednostaviti ga.

Kako da se, kao predstavnik malog, srednjeg ili velikog biznisa, ne zaglavimo u analizi, izveštajima, evidencijama, tabelama, grafikonima? Ko to može efikasno da radi umesto nas?

Jedno od rešenja je pouzdani softver. Naš predlog je SAP Sales Cloud, set digitalnih proizvoda koji obezbeđuje prikaze svh važnih podataka koji se tiču prodajnog proecesa i kupaca. Reč je o evidentiranju, kontrolisanju, čuvanju i praćenju ključnih informacija.

Na ovaj način, brzo i jednostavno prolazite kroz čitav prodajni proces, od prilike do realizacije.

Napredne mogućnosti analitike i izveštavanja omogućavaju menadžerima prodaje da u svakom trenutku prate rad i ostvarene rezultate svojih zaposlenih.

Uvođenje ovog rešenja, konkretno SAP Sales Cloud-a, unapređuje prodajne rezultate, dok kroz automatizaciju i skraćenje prodajnih procesa omogućava zaposlenima da ulože više vremena u građenje odnosa sa klijentima. Konkretno, ostaje nam više vremena za ravijanje strategije, kreative i stvari koje pomeraju granice poslovanja.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU