Nije tajna da su dobri, lični odnosi sa potencijalnim kupcima ili korisnicima osnova za uspešan biznis i siguran profit. Istraživanja pokazuju da preko 70 posto potrošača reaguje samo na “usko ciljane” i “lične” poruke, koje čine da se osećaju kao da brend vodi računa o njima i njihovim potrebama.

Zato kompanije moraju da se pobrinu da korisnika stave u sam centar zbivanja - moraju osigurati smislene, personalizovane interakcije, ma koji kanal komunikacije da je u pitanju. Kako bi ovo postigli, neophodno je da se ima jedinstven uvid u profil korisnika. Čini se da je ovo nemoguće postići na sistematičan i pregledan način. Možda i jeste, zato je tu Customer Data Cloud.

Ova platforma “okuplja” sve bitne informacije o korisniku na jednom mestu, uvek poštujući njegovu privatnost, a istovremeno omogućava njihov protok kroz celu kompaniju. Koja je najveća prednost ovog rešenja? U tome što će anonimni posetioci postati lojalni, dobro poznati korisnici. Zahvaljujući iscrpnim insajtima i razumevanju, korisnici će proći kroz relevantna iskustva, kada god ostvare interakciju sa brendom.

Kada vaš sistem jednom bude bio u mogućnosti da iskoristi dostupne podatke, kreiranje strategije o stvaranju personalizovanog iskustva će postati mnogo lakše.
Naravno, uvek morate imati na umu da korisnici nisu obični “punktovi” informacija, već pojedinci sa jedinstvenim željama, ukusom, potrebama, a da je korišćenje softvera koji podatke prikuplja etično i bezbedno, budućnost e-commerc-a.

Posmatrajte ovo rešenje kao “skladište” podataka, koje takođe beleži svaki zahtev, svaku interakciju vaših korisnika i pomaže vam da sklopite potpunu sliku o svakom pojedincu. Ovako, ne samo da zadobijate preko potrebno poverenje, već i povećavate agilnost svoje kompanije i smanjujete troškove. Uz Customer Data Cloud možete biti sigurni da se će otvoriti nove mogućnosti, dok će rizici biti svedeni na minumum, a korisničko iskustvo bolje nego ikada pre!