• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako personalizacija pomaže u ostvarivaju jačih veza sa kupcima i korisnicima?

 Nataša Petrović
Autor Nataša Petrović

Jake veze sa kupcima i korisnicima su osnova dobrog biznisa - evo kako da ih ostvarite!

 sap customer data cloud jake veze sa kupcima i korisnicima Izvor: Pexels/Kaboompics.com

Nije tajna da su dobri, lični odnosi sa potencijalnim kupcima ili korisnicima osnova za uspešan biznis i siguran profit. Istraživanja pokazuju da preko 70 posto potrošača reaguje samo na “usko ciljane” i “lične” poruke, koje čine da se osećaju kao da brend vodi računa o njima i njihovim potrebama.

Zato kompanije moraju da se pobrinu da korisnika stave u sam centar zbivanja - moraju osigurati smislene, personalizovane interakcije, ma koji kanal komunikacije da je u pitanju. Kako bi ovo postigli, neophodno je da se ima jedinstven uvid u profil korisnika. Čini se da je ovo nemoguće postići na sistematičan i pregledan način. Možda i jeste, zato je tu Customer Data Cloud.

Izvor: Pexels/Pixabay

Ova platforma “okuplja” sve bitne informacije o korisniku na jednom mestu, uvek poštujući njegovu privatnost, a istovremeno omogućava njihov protok kroz celu kompaniju. Koja je najveća prednost ovog rešenja? U tome što će anonimni posetioci postati lojalni, dobro poznati korisnici. Zahvaljujući iscrpnim insajtima i razumevanju, korisnici će proći kroz relevantna iskustva, kada god ostvare interakciju sa brendom.

Kada vaš sistem jednom bude bio u mogućnosti da iskoristi dostupne podatke, kreiranje strategije o stvaranju personalizovanog iskustva će postati mnogo lakše.
Naravno, uvek morate imati na umu da korisnici nisu obični “punktovi” informacija, već pojedinci sa jedinstvenim željama, ukusom, potrebama, a da je korišćenje softvera koji podatke prikuplja etično i bezbedno, budućnost e-commerc-a.

Posmatrajte ovo rešenje kao “skladište” podataka, koje takođe beleži svaki zahtev, svaku interakciju vaših korisnika i pomaže vam da sklopite potpunu sliku o svakom pojedincu. Ovako, ne samo da zadobijate preko potrebno poverenje, već i povećavate agilnost svoje kompanije i smanjujete troškove. Uz Customer Data Cloud možete biti sigurni da se će otvoriti nove mogućnosti, dok će rizici biti svedeni na minumum, a korisničko iskustvo bolje nego ikada pre!

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image