"Novosti" saznaju da će italijanski stručnjaci poslovodstvu "Fijata" predložiti da se u Kragujevcu prvo proizvodi "topolino".
Stručnjaci italijanskog "Fijata" dostavili su nadležnima u Srbiji prve projekte, koji ukazuju da će sa ovom italijanskom fabrikom u centar Šumadije stići i 15 velikih pratećih preduzeća iz ove zemlje - saznaju "Novosti" iz pouzdanih izvora.
Tim "Fijatovih" stručnjaka, predvođen Dijegom Velinijem, glavnim projektantom italijanske kompanije, prvi put ne koristi kolektivni godišnji odmor, i to zbog posla u "Zastavi".
Projekat je stigao kako bi do septembra krenuli radovi na najbitnijim poslovima u Šumadiji, poput uređenja generalnog urbanističkog plana za industrijsku zonu u Korman polju, uređenje Gromovića ulaza u fabriku i rada na autoputu Kragujevac - Batočina.
U projektu, koji je preteča kompletnog biznis plana "Fijata" za posao u Srbiji, ucrtani su pogoni 15 fabrika italijanske prateće industrije, koji će se graditi u ovoj industrijskoj zoni.
Taj posao "nosi" oko 240 miliona evra. Pored toga, stigao je i precizan plan za proizvodnju "punta", koji predviđa proizvodnju i do 50.000 godišnje ovog modela u Kragujevcu, dok će biznis plan o proizvodnji novog modela, najverovatnije A klase (240.000 godišnje), i dinamika isplate 200 miliona evra osnivačkog uloga do kraja godine, biti poznati krajem septembra.
Predviđeno je da taj plan nadležnima u Srbiji krajem sledećeg meseca dostavi lično Alfredo Altavila, drugi čovek "Fijata".
Kako nezvanično saznaju "Novosti", "Fijatovi" stručnjaci su do detalja razradili dve verzije konačnog biznis plana za posao u našoj zemlji.
Jedan predviđa proizvodnju automobila B modela u 140.000 primeraka godišnje i on bi krenuo sa realizacijom posle zimskog odmora 2011. godine, a drugi predviđa proizvodnju 240.000 automobila godišnje, čija bi proizvodnja krenula krajem sledeće godine.
Pripreme "Zastave" za ove poslove u toku ove i početkom naredne godine skoro su identične, ali će "Fijat" prelomiti najverovatnije krajem sledećeg meseca.
"Novosti" saznaju da će italijanski stručnjaci poslovodstvu "Fijata" predložiti da se u Kragujevcu prvo proizvodi "topolino", mali gradski automobil čiji bi broj bio 240.000 godišnje, a da potom krene proizvodnja i B modela, što je i bio plan pre svetske ekonomske krize.
Dostavljanje predloga projekta u vreme godišnjih odmora u "Fijatu" najbolje govori o značaju koji Italijani posvećuju poslu u Srbiji, kaže izvor "Novosti".
Ni članovi pregovaračkog tima iz Srbije u avgustu neće moći da koriste godišnji odmor.
U pogonima "Zastave" od septembra će se proizvoditi 4.000 "punta" mesečno, što je bila ukupna proizvodnja tokom cele 2008. godine.
(MONDO)
Tim "Fijatovih" stručnjaka, predvođen Dijegom Velinijem, glavnim projektantom italijanske kompanije, prvi put ne koristi kolektivni godišnji odmor, i to zbog posla u "Zastavi".
Projekat je stigao kako bi do septembra krenuli radovi na najbitnijim poslovima u Šumadiji, poput uređenja generalnog urbanističkog plana za industrijsku zonu u Korman polju, uređenje Gromovića ulaza u fabriku i rada na autoputu Kragujevac - Batočina.
U projektu, koji je preteča kompletnog biznis plana "Fijata" za posao u Srbiji, ucrtani su pogoni 15 fabrika italijanske prateće industrije, koji će se graditi u ovoj industrijskoj zoni.
Taj posao "nosi" oko 240 miliona evra. Pored toga, stigao je i precizan plan za proizvodnju "punta", koji predviđa proizvodnju i do 50.000 godišnje ovog modela u Kragujevcu, dok će biznis plan o proizvodnji novog modela, najverovatnije A klase (240.000 godišnje), i dinamika isplate 200 miliona evra osnivačkog uloga do kraja godine, biti poznati krajem septembra.
Predviđeno je da taj plan nadležnima u Srbiji krajem sledećeg meseca dostavi lično Alfredo Altavila, drugi čovek "Fijata".
Kako nezvanično saznaju "Novosti", "Fijatovi" stručnjaci su do detalja razradili dve verzije konačnog biznis plana za posao u našoj zemlji.
Jedan predviđa proizvodnju automobila B modela u 140.000 primeraka godišnje i on bi krenuo sa realizacijom posle zimskog odmora 2011. godine, a drugi predviđa proizvodnju 240.000 automobila godišnje, čija bi proizvodnja krenula krajem sledeće godine.
Pripreme "Zastave" za ove poslove u toku ove i početkom naredne godine skoro su identične, ali će "Fijat" prelomiti najverovatnije krajem sledećeg meseca.
"Novosti" saznaju da će italijanski stručnjaci poslovodstvu "Fijata" predložiti da se u Kragujevcu prvo proizvodi "topolino", mali gradski automobil čiji bi broj bio 240.000 godišnje, a da potom krene proizvodnja i B modela, što je i bio plan pre svetske ekonomske krize.
Dostavljanje predloga projekta u vreme godišnjih odmora u "Fijatu" najbolje govori o značaju koji Italijani posvećuju poslu u Srbiji, kaže izvor "Novosti".
Ni članovi pregovaračkog tima iz Srbije u avgustu neće moći da koriste godišnji odmor.
U pogonima "Zastave" od septembra će se proizvoditi 4.000 "punta" mesečno, što je bila ukupna proizvodnja tokom cele 2008. godine.
(MONDO)