Osnivački tim Nordeusa primiće naknadu za akcije i nastaviće da vodi kompaniju, a ukupna isplata zavisi od budućih finansijskih rezultata.

Beogradska kompanija, poznata po popularnoj fudbalskoj igri "Top Eleven", tako će se naći na Take-Two-ovom spisku akvizicija usmerenih na mobilne uređaje, koji uključuje Socialpoint (kupljen 2017. godine) i Plaidots (kupljen 2020. godine).

Nordeus je prvobitno osnovan 2010. godine i trenutno ima oko 180 zaposlenih.

"Naše ulaganje u Nordeus jača dalje poslovanje mobilnih igara Take-Two-a, u potpunosti se dopunjava sa Social Point-om i Plaidots-om i proširuje naš sportski portfolio sa našim prvim fudbalskim ponudama“, rekao je Majkl Vorož, izvršni potpredsednik i direktor strategije i nezavisnog izdavaštva za Take-Two.

„Tokom poslednje decenije, "Top Eleven" je povećao svoju publiku, prihod i profitabilnost kroz Nordeusovo uvođenje operativnih sistema uživo i stalne inovacije u igranju koje nastavljaju da donose kontinuirano angažovanje potrošača. Takođe je neverovatno uzbudljivo za Take-Two da proširimo svoje poslovanje u živahan, lep grad kao što je Beograd; lokalni talenat za nauku i inženjerstvo u Srbiji je veoma jak, a kvalitet Nordeus tima svedoči o tome “.

„Drago nam je što smo se pridružili porodici Take-Two“, rekao je Branko Miluntinović, suosnivač i izvršni direktor Nordeusa.

„Od početka razgovora sa Štrausom (Štraus Zelnik, CEO kompanije Take-Two) i timom otkrili smo da smo povezani zajedničkim vrednostima, kulturom i zajedničkom vizijom. Od pokretanja 2010. godine, do onoga što smo danas, Nordeus je izgrađen na tome da svetu pruži više šampiona kroz sjajna igračka iskustva kao što je Top Eleven, dok se istovremeno ukorenjujemo u tržištu u Srbiji kontinuiranim naporima u uzvraćanju zajednici. Uzbuđeni smo što i naše proizvode i naš rad podižemo sa njima na viši nivo, dok nastavljamo sa ciljem da Srbiju postavimo na globalnu mapu igara.

(MONDO/TechEU)