• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DRASTIČNO SKOČILE CENE POLOVNJAKA U SRBIJI: Veće i do 5.000 €, ako kupujete obavezno uradite ovo!

Autor Stefan Petrović

Polovni automobili u Srbiji poskupeli su od početka godine u zavisnosti od modela i godine proizvodnje.

 Poskupeli polovni automobili u Srbiji Izvor: Youtube/CNBC

Stručnjaci ističu da svi kupci polovnih automobila trebalo bi obavezno da urade kontrolni tehnički pregled pre kupovine.

"Cena najjeftinijih polovnih vozila je povećana od 300 do 500 evra, skupljih od 1.500 do 3.000, a noviji, luksuzniji modeli su poskupeli i do 5.000 evra," kaže Petar Živković iz Asocijacije automobilskih novinara Srbije, dodajući da je na povećanje cena uticala i veća potražnja.

"Velika je potražnja za polovnim vozilima, a nema ih dovoljno. Razlog je i što se vlasnici automobila u Zapadnoj Evropi teško odlučuju da prodaju vozilo zbog situacije sa pandemijom i neizvesnosti, jer ne znaju šta će biti. I to je poremetilo tržište,2 objasnio je Živković.

Siniša Todorović, kontrolor na jednoj beogradskoj tehničkoj liniji ističe da vozači treba obavezno da urade kontrolni pregled polovnog vozila koje žele da kupe.

Možda će vas zanimati

"To nije velika cifra u odnosu na onu koju će izdvojiti za auto. Radi se kompletan pregled, proveravaju se katalizator, DPF filter, brojevi šasije i motora, kočioni sistem, bukvalno sve. Zatim, kontrolišu se identifikacija i legalnost vozila. Svaka prepravka koja je rađena na autu mora da bude evidentirana u Agenciji za bezbednost saobraćaja, a tehnički pregledi imaju pristup njihovoj bazi podataka. Ukoliko je nešto rađeno na vozilu, a nije prijavljeno, onda je to neregularno. Mi sve to možemo da vidimo," rekao je Todorović dodajući da je najveći problem taj što kupci izbegavaju da rade tehnički pregled vozila koje kupuju.

Možda će vas zanimati

"Oni misle da je dovoljno da povedu majstora, a automehanihačar ne može da pristupi bazi Agencije za bezbednost saobraćaja i da obavi sve neophodne provere. Takođe, automehaničar nije upućen u kompletan tok tehničkih pregleda, odnosno koje uslove vozilo mora da zadovolji da bi se smatralo ispravnim i da bi učestovalo u saobraćaj," objasnio je.

Pojedini specijalizovani sajtovi savetuju da se pre kupovine polovnog auta proveri u registru zaloga Agencije za privredne registre da li je pod hipotekom, kao i da se prekontroliše celokupna dokumentacija vozila.

(MONDO/Novosti)

Pročitajte i ovo

Komentari 14

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Jovo

Na sreću kupio sam auto kada su još uvek bili jeftini, ali plan je bio da svake 3-4 godine prodam stari i kupim novi polovnjak. Situacija sa polovnim automobilima je slična kao sa tržištem nekretnina. Tržiteše je poraslo, cene rastu i vozila postaju sve nedostupnija siromašnim ljudima. Do pre godinu i po solidan se dizelaš se mogao kupiti za 1K evra, sada su cene poletele duplo pa i više. Isplatljivije je uzeti dugoročan najam kod autorenta. NE znam kako stoje stvari sa lizingom, verovatno će i tu, ako već nije, poskupeti.

Eagle

Sta reci o zemlji gde Ovlasceni prodavci skidaju km, i sminkaju razvaljena kola..... Korona....

dubl

@Eagle Daj neke detalje? Koje marke su u pitanju, koji grad?

special image