U avio-industriji je tokom krizne 2020. godine došlo do mnogo preokreta. Posledice pandemijske krize nisu osećale samo kompanije, već i njihovi zaposleni.
Naime, usled karantinskih mera, letovi su drastično smanjeni ili ih nije ni bilo. Na sve su dodatno uticale blokade koje su zemlje uvodile, kako bi sprečile masovni odliv/priliv ljudi.
Posle velikog udara krize, sada se ponovo traže stjuardese u većem broju, kompanije obnavljaju svoje flote, lansiraju nove destinacijske linije, a pilotima se vraćaju i stare zarade - one iz 2019. i od pre.
Dobar deo pilota je u 2020. morao da potraži nov posao, budući da posla u avio-industriji nije bilo. Međutim, sada opet uživaju stari status. Polako se ukida privremeno smanjenje plata, što je ne samo odlična vest za ove stručnjake, već i znak oporavka industrije, ali i znak oporavka planete od posledica korona virusa.
Kompanije ponovo daju oglase za posao pilote, ali i za kabinsko osoblje, a te brojke podrazumevaju na stotine novih radnika do kraja godine. Uprkos krizi, neki avio-giganti su iskoristili tu situaciju da prošire svoje baze i unaprede poslovanje. Istovremeno, uveliko se raspravlja o obaveznoj vakcinaciji u avio-kompanijama.
(MONDO/Telegraf)
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Ognjen Dobrić nestao iz ekipe Zvezde: Janis Sferopulos ne računa na "vojnika" crveno-belih
Predrag Mijatović podigao ton: Kakve veze ima Vučić s krizom u Partizanu?!
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!