• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

REKORDNA ZARADA OD PRODAJE LUKS ŠAMPANJACA, KONJAKA I SATOVA: Bogataši ne pitaju koliko košta - ovo im je BITNO!

Autor Nikola Todorović

Drastično je porasla zarada od prodaje luksuznih proizvoda širom sveta.

 KomboBox---2-Slike.jpg Izvor: mondo/stefan stojanović/youtube/screesnhot

Zarada od prodaje luksuznih prozvoda dostiže nove rekordne nivoe. Tako je koncern LVMH saopštio da su zarade njihovih modnih brendova, kao što su "Luj Viton", "Dior" i "Fendi" dostigle nove rekorde. Kako su naveli na sajtu, u odnosu na prethodni period, zabeležena je velika potražnja za luksuznim šampanjcima, konjacima i luksuznim satovima. Tokom prvih šest meseci ove godine dobit ovog koncerna porasla je za čak 34 odsto, odnosno na više od deset milijardi evra, a njihova prodaja je u tom periodu imala rast od 28 odsto, odnosno, zaradili su gotovo 37 milijardi evra.

Konkurenti poput "Keringa", "Hermesa" i "Prade" takođe su zabeležili dvocifreni rast prodaje i dobiti. Kriza usled pandemije kovida je industriji luksuzne robe 2020. godine donela najveći pad u istoriji, a prema studiji konsultantske kuće "Bain", globalno tržište luksuzne robe kao što su odeća i nakit 2021. godine premašilo je nivo od pre kovida i iznosilo je 288 milijardi evra.

Možda će vas zanimati

Gerd Miler Tomkins, iz Nemačkog modnog instituta, navodi da postoji ekstremna polarizacija tržišta kada je reč o modi. On navodi da za neke važi što skuplje to bolje, a za druge što jeftinije to bolje, ali sredina nestaje.

Pomoćnik direktora Sektora za strateške analize Privredne komore Srbije, Bojan Stanić, navodi da u novije vreme stižu novi bogataši iz novoindustrijalizovanih i zemalja u razvoju.

"Posebno se ističu mnogoljudne zemlje, poput afričkih i azijskih koje imaju sve brojniju višu klasu. Oni vole da kupuju luksuzne proizvode na zapadu. Što se tiče satova i nakita, treba imati u vidu da se ti proizvodi često posmatraju kao investicija", navodi on, prenose Novosti.

Možda će vas zanimati

Prema njegovim rečima smanjuje srednja klasa i povećava broj siromašnih. On kao glavni razlog navodi to što već nekoliko decenija postoji trend da se povećavaju razlike između bogatih i siromašnih.

U studiji konsultantske kuće "Bain" se navodi da rat u Ukrajini, s njim povezana visoka stopa inflacije i ekonomski pad, do sada nisu imali gotovo nikakav uticaj na luksuzne marke.  

"Industrija luksuzne robe ponovo pokazuje visok nivo otpornosti u krizama. Ove godine ukupni promet industrije luksuzne robe mogao bi čak i da se poveća na 320 do 330 milijardi evra, uprkos ratu u Ukrajini i inflaciji", istakla je analitičarka te konsultantske kuće Mari Tereze Marek. 

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA