• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako kompanije vivo i ZEISS stavljaju fotografiju pametnih telefona u „fokus“

Izvor Promo

„Fokus“ ​​predstavlja osnovni element fotografije — najoštriju oblast slike koja usmerava oko posmatrača na glavni predmet kompozicije.

 Kako kompanije vivo i ZEISS stavljaju fotografiju pametnih telefona u „fokus“ Izvor: Promo

Nalik tome, fokus saradnje kompanija vivo i ZEISS usmeren je ka stvaranju prvoklasnog iskustva snimanja za korisnike i kontinuiranoj optimizaciji snimaka pametnih telefona. Beleženje profesionalnih snimaka zahteva dobru kameru i objektiv, veštine, a ponekad je potrebna i dodatna oprema, što za obične korisnike može predstavljati određenu prepreku u dobijanju željenih snimaka. Imajući ovu činjenicu u vidu, kompanije ulažu veliki trud kako bi proces snimanja učinili jednostavnim, tako da svi korisnici vivo telefona mogu da jednim klikom od svojih svakodnevnih trenutka, i u svim uslovima, naprave snimke i fotografije profesionalnog kvaliteta.

Portretni režimi krojeni po meri

Besprekorni portretni režim X serije primer je strasti i posvećenosti koju vivo ulaže za usavršavanjem tehnologije snimanja - kroz strateško partnerstvo sa kompanijom ZEISS, kao i jedinstvene funkcije poput ZEISS Style Portrait – pozicionirali su vivo na vodeće mesto u ovoj oblasti. Sa zajedničkim ciljem da promovišu i razviju revolucionarne inovacije u tehnologiji mobilnog snimanja, kompanije nastoje da ohrabre korisnike da istraže sve mogućnosti snimanja portreta i na svakoj slici ostave svoj lični pečat.

Detaljno istraživanje potreba korisnika

Za vivo, sve počinje od korisnika. Kompanija u svojim centrima za istraživanje i razvoj sprovodi mnoga istraživanja i ciljanih anketa kako bi identifikovala ključne faktore koji korisnicima predstavljaju određen izvor nezadovoljstva. Ovi elementi diktiraju osnovne karakteristike koje su u fokusu za svaku novu generaciju proizvoda.

Mutne fotografije su bolna tačka za mnoge korisnike pametnih telefona. S toga je neophodna dobra funkcija stabilizacije, posebno kada uslovi osvetljenja nisu idealni ili se snima u pokretu. Inovativni sistem tehnologije stabilizacije Gimbal 2.0, kroz mehaničko švenkovanje kamere znatno smanjuje podrhtavanje tokom pokreta, omogućavajući korisnicima da snime profesionalne snimke u stvarnim situacijama gde je stabilizacija potrebna i eliminiše potrebe za dodatnom opremom u vidu stativa.

Uprkos značajnim iskoracima i standardima koje je kompanija postavila, vivo i dalje je aktivno radi na unapređivanju tehničkog znanja. Ovaj zadatak se obavlja u deset centara za istraživanje i razvoj širom sveta, koji su svi fokusirani na optimizaciju različitih aspekata iskustva mobilnog snimanja slika.

Kontinuiran rad na inovacijama

Fokus kompanije na budućnost vivo tehnologije snimanja je baziran je na dva pristupa. Prvi se oslanja na tehnološke inovacije koje su u prošlosti bile van domašaja, dok drugi uključuje ključne promene u celokupnom softverskom iskustvu. Ovo uključuje i stalno usavršavanje fotografija pomoću tehnologije veštačke inteligencije koja se kontinuirano prilagođava.

Kompanije vivo i ZEISS su kroz svoje strateško partnerstvo postavile standarde koje teže da svakim novim modelom i nadmaše. Zadnje kamere na vodećim uređajima vivo su usklađene sa dobro poznatim ZEISS T* premazom, koji značajno pomaže u smanjenju presijavanja i refleksije sočiva. Zahvaljujući ovom premazu, korisnici dobijaju slike sa više kontrasta i jasnoće.

Objedinjujući stručnost vivo inženjera i znanje u optičkom dizajnu kompanije ZEISS, tim za istraživanje i razvoj kreirao je načine da precizno ponovi izgled legendarnih ZEISS portretnih sočiva na flagship vivo uređaje. Saradnja vivo i kompanije ZEISS predstavlja primer integracije između kompanije pametnog telefona i brenda za obradu slika, pionirom u optici i optoelektronici, koja u ruke korisnika vivo pametnih telefona donosi savršene uređaje za stvaranje izvanrednih snimaka i fotografija.

Izvor: Promo

O kompaniji vivo

vivo je tehnološka kompanija koja stvara odlične proizvode utemeljene na vrednosti zasnovane na dizajnu, sa centralnim fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge. Cilj kompanije je izgradnja mosta između ljudi i digitalnog sveta. Zahvaljujući jedinstvenoj kreativnosti, vivo pruža korisnicima sve ugodniji digitalan život. Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije, koje uključuju Benfen*, sa fokusom na dizajn i korisničko iskustvo, kao i kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane korporacija svetske klase, sa još većim fokusom na društvenu odgovornost.

Okupljanjem i razvijanjem najboljih lokalnih talenata, sa ciljem pružanja vrhunskog kvaliteta, vivo je podržan kroz mrežu razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju i Šijanu, fokusirajući se na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za fotografisanje i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao inteligentnu mrežu proizvodnih baza (uključujući ovlašćeni proizvodni centar), gde proizvodi približno 200 miliona pametnih telefona godišnje. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.

* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro.

O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image