Lidl proširuje asortiman proizvoda jer želi da dominira tržištem sa sopstvenim brendom "Parksajd".
Lanac marketa više nije konkurencija Aldiju, Netu i drugima, već i etabliranim prodavnicama kao što su Bauhaus, Hornbah i OBI. Da bi to postigao i povećao pritisak na industriju posuđa i alata, Lidl proširuje asortiman "Parkside" i intenzivnije ga promoviše u reklamnim brošurama i na svom sajtu. Lidlov asortiman alata u onlajn prodavnici trenutno obuhvata 704 artikla, od šrafcigera preko udarnih bušilica do radnih pantalona, a nemački mediji javljaju da je 48 proizvoda već rasprodato.
Alati su dostupni i u ekspoziturama, kao i u "Parkside Amazon store”, koji posebno nudi pomenuti asortiman, a kupci Lidl proizvode mogu kupiti i preko Otto prodavnice.
Nemački mediji pišu da postoji više razloga za prelazak Lidla na sve veći asortiman proizvoda za domaćinstvo. Zbog žestokog rata oko cena hrane, diskonti i supermarketi moraju da se oslanjaju na neprehrambene artikle u svojoj prodaji, a pored toga, prodavnice građevinskog materijala, alata i kućnih potrepština već nekoliko godina provaljuju na tržište hrane, nudeći sve više slatkiša i grickalica na kasama ili otvaranje pekarskih ekspozitura na ulazima svojih radnji.
(MONDO)
Partizan izgubio uz zvuk sirene! Opet nije ušla kada je bilo najvažnije, serija poraza sve duža!
Crvena zvezda razbila Albu u Pioniru: Morala je da pobedi i uradila je to furiozno!
"Došli su na odmor, ali idu kući sa porazom" Trener Pariza peckao Grobare zbog poraza za infarkt
Istorija srpskog fudbala, evropska pobeda u Bačkoj Topoli! TSC razbio Švajcarce, pamtiće dugo Miloša i Petra
"Crvena zvezda ismeva Real Madrid": Španski mediji bruje o prozivkama sa Marakane