Do pre godinu dana imali smo tri radna dana da se vratimo na tehnički pregled bez ponovnog plaćanja pune cene ukoliko prvi put ne prođemo tehnički pregled. Ovo je bio suludo kratak rok pošto za to vreme često ne možete ni da zakažete odlazak u servis. Padnete na tehničkom, jurite majstore i servise, ne uspete na vreme da sredite auto i onda ponovo morate da platite 6.000 dinara. Ukupno, 12.000 dinara samo za tehnički pregled zbog nelogično kratkog roka koji je ostavljen za sređivanje automobila.
Na sreću, rok za ispravke nedostataka koji se utvrde na vozilu na tehničkom pregledu novom odlukom, koja je doneta u junu prošle godine, produžen je sa tri na 7 radnih dana.
Međutim, iz razgovora sa brojnim vozačima i radnicima u servisima specijalizovani portal "Polovni automobili" zaključuje da i dalje ostaje pitanje: Da li je sedam radnih dana dovoljno? Servisi su često preopterećeni, naročito oni kvalitetniji i provereni, što znači da vlasniku neretko može da se zakaže dolazak tek za tri, četiri dana. Poređenja radi, u Hrvatskoj je rok 15 kalendarskih (ne radnih) dana.
Tu je i pitanje koliko će auto provesti vremena u servisu. Na primer, za neke modele ili verzije modela, naročito starije, nabavka delova može da bude zaista problematična. Neretko zadnje kočnice umeju zaista da zakomplikuju život vlasniku - kada i majstori počnu da sležu ramenima čak i nakon zamene mnoštva delova kočionog sistema.
(MONDO)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji