• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

eCommerce su ljudi

Izvor Promo

Ecommerce industrija nastavlja da beleži rast na svim nivoima i postaje naša svakodnevnica na domaćem tržištu.

 eCommerce su ljudi Izvor: Promo

Ljudi, u svom privatnom i poslovnom okruženju, sve više prihvataju digitalnu komunikaciju, administraciju, online kupovinu i prodaju. Korišćenje svih benefita koje nosi razvijena ecommerce industrija je moguće kroz dalje podizanje svesti i još intenzivniju edukaciju kupaca, prodavaca i svih ostalih učesnika digitalnog ekosistema - jer ecommerce su ljudi.

Ecommerce Asocijacija Srbije, upravo zbog toga, već godinama uspešno inicira, razvija i promoviše rad na unapređenju celokupnog digitalnog ekosistema, uz pomoć svojih članova i poslovne zajednice koji podržavaju Asocijaciju. Kako digitalno poslovanje odlikuje preciznost, kvalitet i brzina neophodno je u kontinuitetu graditi ekspertsko liderstvo, što je glavna odlika Upravnog odbora ESC-e. Asocijacija je upravo proširila svoj upravni odbor sa 4 nova člana. Novi Upravni odbor ECS okuplja najveće stručnjake iz oblasti digitalnog poslovanja: Ljiljana Ahmetović (CEO Shoppster-a), Jelena Ristić (Country Manager Serbia, Montenegro, BiH, Mastercard), Milan Gospić (Country Manager Microsoft), Dragan Dulić (Sales Director Benu), Vladimir Đorđević (General Manager of Visa South East Europe), Marko Ilić (Head of ecommerce Ananas), Vuk Kosovac (Head of Retail & Digital & Executive Board Member OTP banka), Mihailo Ponjavić (General Manager ePonuda), na čelu sa Predsednicom Zoranom Milidrag (Group ecommerce Direktorkom Sport Vision) i Izvršnim Direktorom ECS Ivanom Tanaskovićem.

Novi Upravni odbor planira unapređenja u načinu rada eCommerce Asocijacije i postavljanju novih strateških ciljeva koji su neophodni za dalji razvoj digitalnog ekosistema i bolje razumevanje prednosti takve trgovine iz ugla kupaca.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image