Nakon objavljivanja "TOP 10" liste najjeftinijih automobila koji su se pojavili na ovogodišnjem Sajmu automobila, predstavljamo vam novo kinesko čudo - "Geely Coolray", koji na beogradskom sajmu doživljava ekskluzivnu evropsku premijeru. Ovaj model obećava da će nas iznenaditi inovacijama, elegantnim dizajnom i impresivnim performansama koje su postale zaštitni znak "Geely" automobila. Svi ljubitelji automobila sa nestrpljenjem očekuju da otkriju šta "Geely Coolray" donosi na tržište i kako će oblikovati budućnost automobilske industrije.
Geely Coolray je, do sada, širom sveta prodat u 800.000 primeraka. Iz kineskog brenda kažu da se pozicionira kao "pametni SUV" sa nadogradnjama u dizajnu, pogonskom sklopu, tehnologiji i bezbednosti. U pitanju je kompaktni SUV dimenzija 4380 mm x 1810 mm x 1615 mm, kojeg pokreće benzinski 1.5 TD motor sa 128 kW (172 KS).
Da osveži i podigne dizajn eksterijera, Geely je usvojio izražajniji koncept dizajna nazvan "Energy Burst" za novi Coolray. Dizajn prednje maske nazvali su "Energy Storm", i sadrži crne robusne vazdušne otvore sa crvenim detaljima, pa smatraju da to čini automobil "agresivnijim, bljeskavijim i privlačnijim".
Naplatci od 18 inča u stilu tomahavka sa sportskim kočnicama predstavljaju brzinu i strast trke, a veliki zadnji spojler sa ekskluzivnim "S" logom poboljšava sportski utisak celog vozila, istovremeno optimizirajući aerodinamične performanse. U unutrašnjosti, kako kažu, primenjen je koncept dizajna "Energy Awakening".
"Kontrastni dizajn crveno-crne daje statičnom kokpitu snažan osećaj vizualnog protoka. Integrirani dvostruki ekrani- LCD instrumentna tabla od 10.25 inča i ekran na dodir od 12.3 inča - pružaju uživljeni vizualni doživljaj i snažan osećaj tehnologije", navode iz brenda. Automobil je opremljen sportskim sedištima, premium kožnim upravljačem, ambijentalnim osvetljenjem sa 72 boje, kao i sportskim električnim menjačem brzina.
Performanse
- Oprema: GF
- Zapremina motora: 1499 cm3
- Snaga motora: 172 KS
- Prosečna potrošnja: 5,8 l/100 km
- Cena osnovnog modela: 26.990 EUR
Novi Coolray je opremljen novom generacijom četvorocilindričnog motora Leishen 1.5 TD, koji omogućava vozilu ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7.6 sekundi uz kombinovanu potrošnju goriva od 5.8 litara na 100 km. Motor je uparen sa novom generacijom sedmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom, pa tako novi Coolray postiže veću efikasnost, bolje performanse, kao i veću preciznost upravljanja od svojih prethodnika.
Iz kompanije ističu da je novi Coolray "posebno dizajniran za urbane uslove". Tu su tradicionalni ECO, COMFORT i SPORT režimi vožnje, a dodat je još jedan - SMART režim koji prepoznaje vozačke navike i uslove na putu, pa aktivno prilagođava pogonski sklop kako bi pružio bolje iskustvo vožnje.
Što se tiče tehnološke konfiguracije, novi Coolray je opremljen L2 naprednim sistemom pomoći vozaču, koji uključuje ACC (Inteligentni adaptivni tempomat), AEB (sistem automatskog kočenja u slučaju nužde), LDW (sistem upozorenja o napuštanju vozne trake), BSD (sistem upozorenja za vozila u mrtvom uglu), TSR (sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova), SLIF (sistem upozorenja na ograničenje brzine).
Takođe ima i sistem automatskog parkiranja (APA), uključujući ukupno 12 radara napred i sa zadnje strane vozila koji pružaju funkciju pomoći pri parkiranju sa svih strana. Korisnici mogu jednostavno pritisnuti jedno dugme kako bi jednostavno parkirali automobil s tri opcije parkiranja.
Konačno, kada je u pitanju bezbednost vožnje, automobil je opremljen 540° HD panoramskim sistemom slike, koji vozačima pruža potpune informacije o okruženju oko i ispod vozila. Navodi se da pomaže vozačima ne samo pri parkiranju, već i pri oštrim skretanjima tokom vožnje. Istovremeno, ima 4-kanalni DVR sistem, 6 vazdušnih jastuka i konstrukciju karoserije visoke čvrstoće, koja maksimalno štiti vozača i putnike.
BONUS VIDEO:
(MONDO)
Kevin Panter srušio Partizan: Crno-beli se čudesno vratili, ali onda ih srušio bivši kapiten!
"U seriji Sablja je izgovorena velika neistina": Vuk Drašković bez dlake na jeziku, pomenuo i pobunu Crvenih beretki
"Pomislio sam da su sve shvatili, a onda ne uradimo najlakšu stvar na svetu": Željko Obradović o Partizanovih 2-7
Željko Obradović o ključnom momentu poraza Partizana: "Moramo to da naučimo, nedopustivo je"
Navijači Partizana prvi put zviždali svom igraču: Gube strpljenje za njega, evo čije su ime skandirali!