Strateški potez je izveden sa ciljem dugoročne optimizacije svojih delatnosti i tako realizovali jedan od važnih poteza planirane strategije razvoja Tuš Holdinga, saopštila je ta kompanija.

Racionalizacija na srpskom tržištu je strateška odluka koju su u Tušu izveli sa ciljem dugoročne stabilizacije svoje primarne delatnosti.

"Odluka o ponudi za preuzimanje prodavnica u Srbiji je bila, u današnjoj ekonomskoj situaciji, jedan od važnijih poteza strategije razvoja koji smo postavili do 2015. godine,˝ pojasnili su u Tuš Holdingu.

Prodavnice preuzima preduzeće IDEA, koje će preuzeti i zaposlene u njima, navedeno je u saopštenju.

Tokom prošle godine Tuš Holding je postigao planiranih 830 miliona evra prihoda. U vremenu zaoštrene ekonomske situacije, ne samo da su realizovali zacrtane ciljeve, nego su u odnosu na 2009. godinu prihode čak podigli za više od 11 miliona evra, što preduzeće ponovo svrstava u vrh najvećih slovenačkih preduzeća.

Ova godina za preduzeće je važna zbog brojnih poslovnih ciljeva, koje su postavili.

"Zacrtana strategija našeg razvoja je dugoročna, dobro smišljena i planira i u buduće intenzivan razvoj širokog spektra delatnosti u okviru Tuš Holdinga", pojasnili su u celjskom preduzeću.

(Tanjug)