Uprkos krizi i u Srbiji posluju kompanije koje su svojim zaposlenima, pored novčanog bonusa u okviru radnih prostorija, obezbedile dodatne pogodnosti, od čuvanja dece, do lekarskih pregleda...
Pojedini poslodavci, zarad veće produktivnosti, pored redovne i solidne plate, na brojne načine pokušavaju da motivišu svoje zaposlene. Stručno usavršavanje, obuke, nagradna putovanja i bonusi samo su neki od načina. Neki poslodavci otišli su i korak dalje. Tako, na primer, roditelji zaposleni u kompaniji „Vip mobajl” svoju decu mogu da vode na posao jer ovaj operator ima svoj vrtić, piše Blic.
Novi radni uslovi uskoro očekuju i zaposlene u Banci Inteza. Kada bude završena nova upravna zgrada, zaposleni banke moći će da, u toku radnog vremena, šetaju parkom, a da pritom ne odlaze s posla.
"To će biti zelena odmorišta kao eko-oaze namenjene predahu. Plan je i da se u okviru banke otvori vrtić za decu zaposlenih, medicinski i trening centri i restoran. Sve to biće u našoj novoj, ekološkoj zgradi", najavljuju u menadžmentu ove banke.
Nemaju svi uslove da otvore vrtić, teretanu ili restoran u samoj kompaniji. Ali i za to su neki poslodavci našli rešenja. Prokredit banka je, tako, sklopila ugovore sa sportskim centrima, pa bankari mogu da koriste njihove sadržaje i rekreiraju se u bazenima i teretanama.
Pojedine firme beneficije za svoje zaposlene regulišu i kolektivnim ugovorima. Jedan takav nedavno su potpisali radnici Naftne industrije Srbije (NIS). Ugovorom je zagarantovana isplata godišnjih bonusa za sve zaposlene, povećane su naknade za trudničko bolovanje na 100 odsto, a finansijsku pomoć ubuduće će dobijati i oni koji su na dužem bolovanju.
Agencije koje najvećim kompanijama regrutuju nove kadrove trude se da, pored finansijskog aspekta, svojim zaposlenima maksimalno poboljšaju i kvalitet radnog mesta i okruženja. Ko ima sreće da može da bira između dve slične plate, odluku da radi u jednoj, a ne u drugoj firmi, neko će možda doneti baš zbog teretane.
"Ono što kandidati s kojima smo sarađivali uglavnom navode kao kriterijume prema kojima biraju poslodavce, pored plate, jesu bonusi, službeni auto, redovno slanje na obuke, tim bilding, službena putovanja u inostranstvo. Svima su veoma bitni međuljudski odnosi, poštovanje procedure rada i radno vreme, tj. postojanje jasne strukture i u smislu odgovornosti i u smislu napredovanja. Najvažnije je koliko kompanija ulaže u svoje zaposlene i koliko se vrednuje rad", objašnjava za Blic, Dragan Simonović, menadžer za prodaju u agenciji Adecco.
(MONDO)
Novi radni uslovi uskoro očekuju i zaposlene u Banci Inteza. Kada bude završena nova upravna zgrada, zaposleni banke moći će da, u toku radnog vremena, šetaju parkom, a da pritom ne odlaze s posla.
"To će biti zelena odmorišta kao eko-oaze namenjene predahu. Plan je i da se u okviru banke otvori vrtić za decu zaposlenih, medicinski i trening centri i restoran. Sve to biće u našoj novoj, ekološkoj zgradi", najavljuju u menadžmentu ove banke.
Nemaju svi uslove da otvore vrtić, teretanu ili restoran u samoj kompaniji. Ali i za to su neki poslodavci našli rešenja. Prokredit banka je, tako, sklopila ugovore sa sportskim centrima, pa bankari mogu da koriste njihove sadržaje i rekreiraju se u bazenima i teretanama.
Pojedine firme beneficije za svoje zaposlene regulišu i kolektivnim ugovorima. Jedan takav nedavno su potpisali radnici Naftne industrije Srbije (NIS). Ugovorom je zagarantovana isplata godišnjih bonusa za sve zaposlene, povećane su naknade za trudničko bolovanje na 100 odsto, a finansijsku pomoć ubuduće će dobijati i oni koji su na dužem bolovanju.
Agencije koje najvećim kompanijama regrutuju nove kadrove trude se da, pored finansijskog aspekta, svojim zaposlenima maksimalno poboljšaju i kvalitet radnog mesta i okruženja. Ko ima sreće da može da bira između dve slične plate, odluku da radi u jednoj, a ne u drugoj firmi, neko će možda doneti baš zbog teretane.
"Ono što kandidati s kojima smo sarađivali uglavnom navode kao kriterijume prema kojima biraju poslodavce, pored plate, jesu bonusi, službeni auto, redovno slanje na obuke, tim bilding, službena putovanja u inostranstvo. Svima su veoma bitni međuljudski odnosi, poštovanje procedure rada i radno vreme, tj. postojanje jasne strukture i u smislu odgovornosti i u smislu napredovanja. Najvažnije je koliko kompanija ulaže u svoje zaposlene i koliko se vrednuje rad", objašnjava za Blic, Dragan Simonović, menadžer za prodaju u agenciji Adecco.
(MONDO)