Nemački internacionalni diskontni lanac "Lidl" obezbedio je lokaciju za objekat u Novom Sadu, saznaje "Dnevnik".
Ovu informaciju "Dnevniku" nisu mogli da potvrde u nadležnim gradskim institucijama, ali je rečeno da su predstvnici nemačke kompanije tim poslom dolazili kod njih.
Kako novosadski list nezvanično saznaje "Lidl" je bezecovao lokaciju na Futoškom putu, a to nije i jedini objekat koji planira da otvori u Novom Sadu.
"Lidl" je registrovao poslovanje u Srbiji 22. decembra 2010. godine. Osnivač firme je "Lidl Srbija supermarketi", a osnivački kapital je 20.000 evra.
Krajem prošle godine iz centrale "Lidla" u Nemačkoj potvrđeno je da kompanija ispituje uslove i šanse u mnogim zemljama, između ostalih i u Srbiji, ali da će odluku o dolasku na srpsko tržište doneti kad završi analize.
"Lidl", inače, posluje u regionu: u Mađarskoj, Sloveniji, Bugarskoj... Već nekoliko godina prisutan je u Hrvatskoj.
U našoj zemlji još uvek ne posluje nijedan diskontni lanac, a te su prodavnice prilično jeftinije od konkurencije. Naime, to nisu luksuzni objekti, ulaganja u njih nisu velika, roba nije uredno složena na rafove, već je na paletama, u kutijama...
Najčešće su površine od 1.000 do 2.000 kvadratnih metara, što znači da su u rangu supermarketa.
Takozvani hard-diskonti, pa i "Lidl", uspevaju da ponude robu po cenama nižim od konkurencije tako što u ponudi uglavnom imaju proizvode trgovačkih marki ili nabavljaju manje vrsta istog artikla, ali u ogromnim količinama.
U ponudi, na primer, imaju samo dve-tri vrste kafe ali, pošto ih nabavljaju u velikim količinama, dobijaju i povoljnije uslove, ondosno niže su cene.
U okruženju, inače, posluje nekoliko diskontnih lanaca. Recimo, osim "Lidla", u Bugarskoj, Rumuniji i Hrvatskoj prisutan je "Kaufland", u Mađarskoj, Sloveniji i Grčkoj posluje nemački "Aldi"...
(MONDO)
Kako novosadski list nezvanično saznaje "Lidl" je bezecovao lokaciju na Futoškom putu, a to nije i jedini objekat koji planira da otvori u Novom Sadu.
"Lidl" je registrovao poslovanje u Srbiji 22. decembra 2010. godine. Osnivač firme je "Lidl Srbija supermarketi", a osnivački kapital je 20.000 evra.
Krajem prošle godine iz centrale "Lidla" u Nemačkoj potvrđeno je da kompanija ispituje uslove i šanse u mnogim zemljama, između ostalih i u Srbiji, ali da će odluku o dolasku na srpsko tržište doneti kad završi analize.
"Lidl", inače, posluje u regionu: u Mađarskoj, Sloveniji, Bugarskoj... Već nekoliko godina prisutan je u Hrvatskoj.
U našoj zemlji još uvek ne posluje nijedan diskontni lanac, a te su prodavnice prilično jeftinije od konkurencije. Naime, to nisu luksuzni objekti, ulaganja u njih nisu velika, roba nije uredno složena na rafove, već je na paletama, u kutijama...
Najčešće su površine od 1.000 do 2.000 kvadratnih metara, što znači da su u rangu supermarketa.
Takozvani hard-diskonti, pa i "Lidl", uspevaju da ponude robu po cenama nižim od konkurencije tako što u ponudi uglavnom imaju proizvode trgovačkih marki ili nabavljaju manje vrsta istog artikla, ali u ogromnim količinama.
U ponudi, na primer, imaju samo dve-tri vrste kafe ali, pošto ih nabavljaju u velikim količinama, dobijaju i povoljnije uslove, ondosno niže su cene.
U okruženju, inače, posluje nekoliko diskontnih lanaca. Recimo, osim "Lidla", u Bugarskoj, Rumuniji i Hrvatskoj prisutan je "Kaufland", u Mađarskoj, Sloveniji i Grčkoj posluje nemački "Aldi"...
(MONDO)