Završetkom tog dela autoputa počelo je otvaranje deonica od Horgoša do Novog Sada u ukupnoj dužini od 88 kilometara, a sve deonice bi trebalo da budu uključene u saobraćaj do kraja avgusta, rečeno je Tanjugu u preduzeću "Koridori Srbije".
Predstavnica preduzeća Sanja Stavrić je podsetila da je ceo autoput od Horgoša do Novog Sada trebalo da bude otvoren 20. jula i da je kompromis po pitanju roka napravljen zbog otežavajućih okolnosti koje su pratile izgradnju severnog kraka Koridora 10.
Stavrićeva je istakla da je prošlo leto, kada su se izvodili zemljani radovi, bilo neuobičajeno kišovito, kao i da su radovi bili usporeni zbog izmeštanja međunarodnog dalekovoda i nedavnih protesta poljoprivrednika i pojedinih putarskih preduzeća.
Ona je kazala da su "Koridori Srbije", sa druge strane, bili beskompromisni po pitanju kvaliteta gradnje i da je izgrađen autoput u skladu sa najvišim evropskim i domaćim standardima.
Na deonici od Horgoša do Bikova radilo je preduzeće "Putevi Užice", koje predvodi konzorcijum domaćih preduzeća angažovanih na severnom kraku Koridora 10.
Ministarstvo za infrastrukturu i energetiku saopštilo je danas da je ta deonica puštena u saobraćaj nešto posle podneva i da je novim delom autoputa među prvima prošao ministar Milutin Mrkonjić, u pratnji direktora "Puteva Užice" Milana Bojovića i drugih saradnika.
Mrkonjić je pohvalio građevinare za dobro obavljen posao i najavio skori završetak izgradnje autoputa na severnom kraku.
On je upozorio vozače i građane koji stanuju u blizini autoputa da povećaju pažnju, jer se završetkom autoputa bitno menjaju i uslovi saobraćaja u tim krajevima.
Početkom septembra bi, kako je najavljeno, trebalo da bude kompletiran severni krak Koridora 10 od granice sa Mađarskom, preko Novog Sada, mosta "Beška" na Dunavu, sve do Beograda - ukupno 200 kilometara.
Mrkonjić je posetio i granični prelaz Horgoš i sa carinicima i policajcima razgovarao o njihovom povećanom poslu u jeku turističke sezone, navedeno je se u saopštenju.
Direktor "Korodora Srbije" Mihajlo Mišić je ranije rekao Tanjugu da je planirano da se 20. jula otvori deo od Žednika do Bačke Topole, odnosno od 38. do 50. kilometra od mađarske granice prema Novom Sadu.
Deo autoputa od Srbobrana do Siriga kod Novog Sada, odnosno od 85. do 98. kilometra, biće otvoren 1. avgusta.
Deonica od Bačke Topole do Feketića, od 50. do 71. kilometra, biće otvorena, prema rečima Mišića, 10. avgusta ove godine, a deo od 71. do 80. kilometra biće otvoren 20. avgusta.
Mišić je rekao da će najkomplikovanija deonica od 80. do 85. kilometra kod Srbobrana biti otvorena 30. avgusta.
Deonica od Bikova do Žednika, odnosno od 28. do 38. kilometra, kao i deonica od Siriga do Novog Sada, od 98. do 108. kilometra, već su završene 2009.
Mišić je kazao da će se "Koridori Srbije" potruditi da ispoštuju rok - 10. oktobar ove godine za završetak izgradnje obilaznice oko Subotice do Kelebije - takozvani "ipsilon krak".
U "Koridorima Srbije" kažu da bi te rokove mogli da ugroze ranije najavljeni protesti putarskih preduzeća "Nibens grupe", koja traže od Vlade Srbije da do kraja ove sedmice omogući rešavanje njihovih problema.
Vrednost izgradnje autoputa od Horgoša do Novog Sada sa "ipsilon krakom", ne računajući već završene dve deonice po 10 kilometara kod Subotice i Novog Sada, iznosi oko 10 milijardi dinara.
Novac je obezbeđen iz budžeta, a radovi su počeli u maju prošle godine.
(Tanjug)
Predstavnica preduzeća Sanja Stavrić je podsetila da je ceo autoput od Horgoša do Novog Sada trebalo da bude otvoren 20. jula i da je kompromis po pitanju roka napravljen zbog otežavajućih okolnosti koje su pratile izgradnju severnog kraka Koridora 10.
Stavrićeva je istakla da je prošlo leto, kada su se izvodili zemljani radovi, bilo neuobičajeno kišovito, kao i da su radovi bili usporeni zbog izmeštanja međunarodnog dalekovoda i nedavnih protesta poljoprivrednika i pojedinih putarskih preduzeća.
Ona je kazala da su "Koridori Srbije", sa druge strane, bili beskompromisni po pitanju kvaliteta gradnje i da je izgrađen autoput u skladu sa najvišim evropskim i domaćim standardima.
Na deonici od Horgoša do Bikova radilo je preduzeće "Putevi Užice", koje predvodi konzorcijum domaćih preduzeća angažovanih na severnom kraku Koridora 10.
Ministarstvo za infrastrukturu i energetiku saopštilo je danas da je ta deonica puštena u saobraćaj nešto posle podneva i da je novim delom autoputa među prvima prošao ministar Milutin Mrkonjić, u pratnji direktora "Puteva Užice" Milana Bojovića i drugih saradnika.
Mrkonjić je pohvalio građevinare za dobro obavljen posao i najavio skori završetak izgradnje autoputa na severnom kraku.
On je upozorio vozače i građane koji stanuju u blizini autoputa da povećaju pažnju, jer se završetkom autoputa bitno menjaju i uslovi saobraćaja u tim krajevima.
Početkom septembra bi, kako je najavljeno, trebalo da bude kompletiran severni krak Koridora 10 od granice sa Mađarskom, preko Novog Sada, mosta "Beška" na Dunavu, sve do Beograda - ukupno 200 kilometara.
Mrkonjić je posetio i granični prelaz Horgoš i sa carinicima i policajcima razgovarao o njihovom povećanom poslu u jeku turističke sezone, navedeno je se u saopštenju.
Direktor "Korodora Srbije" Mihajlo Mišić je ranije rekao Tanjugu da je planirano da se 20. jula otvori deo od Žednika do Bačke Topole, odnosno od 38. do 50. kilometra od mađarske granice prema Novom Sadu.
Deo autoputa od Srbobrana do Siriga kod Novog Sada, odnosno od 85. do 98. kilometra, biće otvoren 1. avgusta.
Deonica od Bačke Topole do Feketića, od 50. do 71. kilometra, biće otvorena, prema rečima Mišića, 10. avgusta ove godine, a deo od 71. do 80. kilometra biće otvoren 20. avgusta.
Mišić je rekao da će najkomplikovanija deonica od 80. do 85. kilometra kod Srbobrana biti otvorena 30. avgusta.
Deonica od Bikova do Žednika, odnosno od 28. do 38. kilometra, kao i deonica od Siriga do Novog Sada, od 98. do 108. kilometra, već su završene 2009.
Mišić je kazao da će se "Koridori Srbije" potruditi da ispoštuju rok - 10. oktobar ove godine za završetak izgradnje obilaznice oko Subotice do Kelebije - takozvani "ipsilon krak".
U "Koridorima Srbije" kažu da bi te rokove mogli da ugroze ranije najavljeni protesti putarskih preduzeća "Nibens grupe", koja traže od Vlade Srbije da do kraja ove sedmice omogući rešavanje njihovih problema.
Vrednost izgradnje autoputa od Horgoša do Novog Sada sa "ipsilon krakom", ne računajući već završene dve deonice po 10 kilometara kod Subotice i Novog Sada, iznosi oko 10 milijardi dinara.
Novac je obezbeđen iz budžeta, a radovi su počeli u maju prošle godine.
(Tanjug)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Sloboda Mićalović napadnuta na parkingu: Evo kako je poznata glumica završila u Urgentnom centru