• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kad poslodavac ne odgovori na konkurs

Kompanije u Srbiji pokazuju nepoštovanje, neodgovornost i lošu organizaciju ukoliko kandidate ne obaveste o ishodu konkursa za posao, smatra 75 odsto učesnika istraživanja koje je "Infostud" danas objavio.

Iskustva 5.150 učesnika istraživanja pokazala su da 92 odsto kandidata uglavnom ne bude obavešteno o ishodu konkursa, a samo 10 odsto ispitanih pokušalo je da opravda poslodavce.

Oni smatraju da je kompanijama stigao veliki broj prijava, pa nisu stigle svima da odgovore.

Kandidati se odgovoru nadaju najduže mesec dana, a nakon toga se, kako je pokazalo istraživanje, osećaju razočarano, revoltirano i nemoćno.

Među anketiranim kandidatima, 70 odsto je reklo da nakon što ne dobije nikakav odgovor od poslodavca, to podeli sa pet do 10 osoba - prijatelja i poznanika.

Negativna slika o poslodavcu, pokazalo je istraživanje, dovodi do toga da u 85 odsto slučajeva neobavešteni kandidati promene mišljenje o kompaniji na gore, zbog čega više od polovine anketiranih sumnja u validnost konkursa, profesionalnost kompanije i njenih zaposlenih.

Oko 20 odsto ispitanih navelo je da gubi poverenje u brend ili izbegava korišćenje usluga ili proizvoda te kompanije.

Polovina učesnika istraživanja navela je i da izgubi motivaciju za ponovno prijavljivanje na nove konkurse kompanije, koja im nije poslala povratnu informaciju.

U saopštenju se navodi da je od početka septembra, kada je "Infostud" pokrenuo inicijativu da bi se ukazalo na važnost javljanja rezultata konkursa za posao, primećen pomak u broju kompanija koje su reagovale i obavestile kandidate o njegovom ishodu.

(Tanjug)


Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image