On je rekao da je "Lidl" već registrovao kompaniju u Srbiji i da se uskoro očekuje početak izgradnje objekata.

"Očekujemo i da ostali trgovinski lanci pokažu interesovanje, jer je tržište Srbije u potpunosti otvoreno za strane investicije iz domena trgovine i zakonski usaglašeno sa evropskim normativima", kazao je Matović.

Matović je, u izjavi Tanjugu, naveo da će dolazak velikih trgovinskih lanaca u Srbiju unaprediti konkurenciju koja će uticati na povoljnije cene i pad marži u zemlji.

On je naveo primer belgijskog trgovinskog lanaca Delez, koji je lane za 934 miliona evra kupio "Delta Maksi" i , kako je rekao, novim metodologijama podigao kvalitet usluga i zadao isti zadatak konkurentima od čega će potrošači imati korist.

Podsetimo, mediji su prošle godine u maju mesecu najavili da "Lidl" ispituje 20-tak lokacija i da je sigurno da će otvoriti supermarkete u Novom Sadu i Valjevu.

Prema podacima Privredne komore Srbije, najveće tržišno učešće u Srbiji imaju tri najveća lanca – "Delez Srbija", "Merkator-S" i "Idea", a posle slede "Dis"“, "Univerexport", "Metro keš end keri"...

(MONDO)