Pravo na korišćenje imena "Kombank Arena", Komercijalna banka je ostvarila kao najbolji ponuđač u postupku javnog konkursa za izbor naslovnog sponzora objekta Beogradske arene, koji je sprovela komisija formirana na bazi Zaključka Gradonačelnika i odluka Odbora osnivača i direktora privrednog društva „Arena Beograd“.

"Sredstva iz ovog ugovora biće usmerena na revitalizaciju i funkcionalna poboljšanja objekta Arene, koja ima nameru da u narednom periodu intenzivira aktivnosti na organizovanju vrhunskih sportskih, muzičkih, pozorišnih, artističkih i ostalih umetničkih i zabavnih događaja, po kojima se već afirmisala u ovom delu Evrope", saopšteno je iz Arene.

Cilj Komercijalne banke je, kako je navedeno, da se pod njenim imenom, i oko njenog imena, koje je postalo sinonim uspešnog bankarstva u Srbiji, okupljaju najveća svetska imena iz oblasti sporta, umetnosti i drugih oblika javnog nastupanja i učini ih još bližim nego do sada i Beograđanima i ostalim građanima Srbije i regiona.

"U postizanju što boljih rezultata, biće korišćena izuzetno kvalitetna iskustva ovakve saradnje, koja imaju najveće evropske arene i njihovi korisnici prava imena, kao što su arene O2 u Londonu, Pragu i Berlinu, Mediolanum u Milanu i Turk Telekom u Istanbulu", navode u saopštenju.

Dodaje se da će svečano promovisanje novog imena biti upriličeno početkom septembra, nakon završetka (prve faze) estetskog usklađivanja spoljašnjeg i unutrašnjeg izgleda Kombank Arene sa elementima definisanim u javnom konkursu i u upravo zaključenom poslovnom ugovoru.

Šta je prethodilo potpisivanju ugovora i zbog čega je odlučeno da Arena traži sponzora pročitajte OVDE.

(MONDO)