Reč je o saobraćajnici ukupne dužine 25 kilometara, koja će Kragujevac povezivati sa Koridorom 10, odnosno autoputem Beograd-Niš, i koja je ne samo važna za privrednike i građane ovog dela Srbije, već je i obaveza države u projektu Fiat automobili Srbija.

"Do danas je izgrađeno 10 kilometara, a trenutno se izvode radovi na deonici dugoj 3,3 kilometra", rekao je direktor Preduzeća za izgradnju grada Kragujevca Veljko Merdžan u izjavi Tanjugu i naglasio da će sredinom ovog meseca početi radovi na izgradnji još 3,7 kilometra, od sela Gradac do ulaza u Batočinu, kao i da će se raditi petlja oko tog sela.

Naglašavajući da je, pre dva dana potpisan ugovor između Preduzeća za izgradnju gradu i Nacionalnog investicionog plana za izgradnju još 3,7 kilometra, Merdžan je rekao da je vrednost tih radova sa PDV-om 580 miliona dinara.

On je dodao da je preduzeće Putevi Užice za izvođača radova izabrano na tederu, a da je 29. novembar ove godine rok za završetak radova na toj deonici.

"To znači da preostaje u narednoj godini da se izgradi još pet kilometara od ulaza u Batočinu do autoputa Beograd-Niš, kao i nešto manje od tri kilometra kod Nikšićkog brda, deonice koju smo 'preskočili' na preporuku Fiat automobili Srbija, zato što taj deo autoputa Kragujevac-Batočina ima tri trake ", rekao je Merdžan.

Predsednik opštine Batočina Radiša Milošević u izjavi Tanjugu rekao je da je za potrebe izgradnje autoputa na teritoriji te opštine eksproprisano 80 odsto zemljišta određenog za tu namenu.

"Nije eksproprisano još 14 parcela i pet stambenih objekata iz razloga što još nije okončana ostavinska rasprava", rekao je Milošević i izrazio očekivanje da će to biti rešeno do 1. septembra.

Izgradnju autoputa Kragujevac-Batočina finansira vlada Srbije, a radovi su, kao i sa svim drugim većim infrastrukturnim objektima, svečano otvarani po više puta..

(Tanjug)