Toni Fernandes, izvršni direktor i vlasnik "Er Azija" grupe odbacio je danas navode da je ta lou-kost kompanija zainteresovana preuzimanje "Jat ervejza" i da u Beogradu pokušava uspostavi regionalni centar za svoje letove, prenosi "Blic" pisanje sajta "Malezijski insajder".
Kako prenosi sajt reči jednog dobro upućenog analitičara, fokus te kompanije su letovi po Aziji, a ne Evropa.
"Air Asia X", ćerka firma pomenute kompanije, u martu je obustavila letove za Pariz i London, koji su bile jedine destinacije u Evropi te kompanije, zbog visokih cena goriva i slabe tražnje, ali su intenzivirani letovi u regionu jugoistočne Azije i Australije.
Mrkonjić je ranije danas izjavio da su započeti "ozbiljni razgovori" s predstavnicima malezijske niskotarifne aviokompanije Er Azija koja je zainteresovana za Jat ervejz.
"Očekujem da ćemo imati pozitivne rezultate tih razgovora", rekao je Mrkonjić novinarima potvrđujući jučerašnje informacije koje su se pojavile u štampi.
On je dodao da "neke stvari nije dobro otkrivati u javnosti, pogotovo kada je rec o ozbiljnim kompanijama i ozbiljnim poslovima koji se vode".
Vlasnik Er Azije je Toni Fernandez koji je jedan od najbogatijih ljudi u svetu (19. na Forbsovoj listi). Poseduje i fudbalski klub i tim koji se takmiči u Formuli 1.
Vlada Srbije je u dva navrata neuspešno pokušavala da nađe strateškog partnera za državnu aviokompaniju Jat ervejz.
Na prvom tenderu za prodaju Jata, 2008. godine, kad je nuđeno na prodaju 51 odsto kapitala kompanije po ceni od 51 milion evra, nijestigla nijedna ponuda.
Nakon toga Vlada je početkom avgusta 2011. raspisla tender za strateškog partnera za osnivanje nove aviokompanije, ali je on proglašen nesupešnim jer je letonska kompanija Baltik eviejšen sistem, koja je jedina otkupila tendersku dokumentaciju, odustala od dostavljanja ponude.
Jat ervejz je, prema podacima o konsolidovanom finansijskom izveštaju sa sajta Agencije za privredne registre, prošlu godinu završio sa gubitkom od 3,2 milijarde dinara.
Ukupna imovina kompanije vredela je 19,3 milijarde dinara, a gubitak iznad visine kapitala bio je četiri milijarde dinara. Osnovni kapital Jat ervejza iznosi 16,9 milijardi dinara. Ukupni poslovni prihodi Jat ervejza bili su 12,24 milijarde dinara, a kompanija je imala 1.517 zaposlenih na kraju 2011.
Jat ervjez ima flotu od 14 aviona, od čega 10 letelica tipa "boing 737-300" i četiri "ATR 72-200". Prema ranijim podacima, prosečna starost aviona u floti veća je od 20 godina.
(Beta/MONDO)
Kako prenosi sajt reči jednog dobro upućenog analitičara, fokus te kompanije su letovi po Aziji, a ne Evropa.
"Air Asia X", ćerka firma pomenute kompanije, u martu je obustavila letove za Pariz i London, koji su bile jedine destinacije u Evropi te kompanije, zbog visokih cena goriva i slabe tražnje, ali su intenzivirani letovi u regionu jugoistočne Azije i Australije.
Mrkonjić je ranije danas izjavio da su započeti "ozbiljni razgovori" s predstavnicima malezijske niskotarifne aviokompanije Er Azija koja je zainteresovana za Jat ervejz.
"Očekujem da ćemo imati pozitivne rezultate tih razgovora", rekao je Mrkonjić novinarima potvrđujući jučerašnje informacije koje su se pojavile u štampi.
On je dodao da "neke stvari nije dobro otkrivati u javnosti, pogotovo kada je rec o ozbiljnim kompanijama i ozbiljnim poslovima koji se vode".
Vlasnik Er Azije je Toni Fernandez koji je jedan od najbogatijih ljudi u svetu (19. na Forbsovoj listi). Poseduje i fudbalski klub i tim koji se takmiči u Formuli 1.
Vlada Srbije je u dva navrata neuspešno pokušavala da nađe strateškog partnera za državnu aviokompaniju Jat ervejz.
Na prvom tenderu za prodaju Jata, 2008. godine, kad je nuđeno na prodaju 51 odsto kapitala kompanije po ceni od 51 milion evra, nijestigla nijedna ponuda.
Nakon toga Vlada je početkom avgusta 2011. raspisla tender za strateškog partnera za osnivanje nove aviokompanije, ali je on proglašen nesupešnim jer je letonska kompanija Baltik eviejšen sistem, koja je jedina otkupila tendersku dokumentaciju, odustala od dostavljanja ponude.
Jat ervejz je, prema podacima o konsolidovanom finansijskom izveštaju sa sajta Agencije za privredne registre, prošlu godinu završio sa gubitkom od 3,2 milijarde dinara.
Ukupna imovina kompanije vredela je 19,3 milijarde dinara, a gubitak iznad visine kapitala bio je četiri milijarde dinara. Osnovni kapital Jat ervejza iznosi 16,9 milijardi dinara. Ukupni poslovni prihodi Jat ervejza bili su 12,24 milijarde dinara, a kompanija je imala 1.517 zaposlenih na kraju 2011.
Jat ervjez ima flotu od 14 aviona, od čega 10 letelica tipa "boing 737-300" i četiri "ATR 72-200". Prema ranijim podacima, prosečna starost aviona u floti veća je od 20 godina.
(Beta/MONDO)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte