• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Moja kravica" najomiljeniji proizvod

Najomiljeniji domaći proizvod po izboru građana iz 17 gradova Srbije je "Moja kravica - Imlek", a proizvođač kompanija "Nektar". U uslugama prednjači MTS Telekom Srbija. U regionu prva "Vegeta".

Ovo je treći put da se dodeljuje priznanje "Moj izbor" u okviru kampanje "Srbija ima kvalitet", koju sprovodi udruženje građana "Moja Srbija" uz podršku Privredne komore Beograda. U glasanju su učestvovala 1.702 građanina koji su popunjavali upitnike u sepremarketima.

Priznanja je dobilo još 15 proizvoda u 14 kategorija.

Proizvodi koji su izabrani za najbolje u 14 kategorija su: Moja kravica, mleko i jogurt -Imlek (Mleko i mlečni proizvodi), Zlatiborac suvomesnati proizvodi (Meso i mesne prerađevine), Začin C - Nestle Adriatic Grupa (Supe,brašno i dodaci jelima) , Dobro jutro margarin - Dijamant (Ulje,prilozi i prelivi), Knjaz Miloš (Mineralne vode), Next sokovi - Fresh&Co (Bezalkoholni napici), Jelen pivo - Apatinska pivara (Pivo i Vino), Plazma keks - Bambi (Slatkiši), Smoki - Štark (Grickalice), Frikom smrznuto voće i povrće (Voće i povrće), Duel prašak i omekšivač - Beohemija (Kozmetika i sredstva za higijenu).

U kategoriji obuće, odeće i proizvoda od tekstila isti broj glasova dobile su kompanije "Mona" i "Extreme intimo". U kategoriji kućnih aparata pobednik je Gorenje, a u kategoriji usluga za najboljeg je izglasan MTS Telekom Srbija.

Sekretar udruženja za industriju Privredne komore Beograda Svetozar Krstić je rekao da je cilj priznanja podsticanje domaće proizvodnje i da Srbija može biti poštovana u svetu samo ako radi na jačanju domaćih brendova.

Vegeta je najjači regionalni brend na tržištu bivše SFRJ, rezultat je istraživanja PGM (Product Group Manager) o jačini robnih marki na tržištu.

"Izuzetno smo ponosni što je Vegeta od potrošača širom regiona prepoznata kao brend kojem veruju, i što je u odnosu na prošlu godinu napravila skok od čak dve pozicije", izjavio je direktor Podravke u BiH, Milan Šarlija, a prenosi agencija FENA.

U ukupnom poretku, Vegeta je zauzela visoko treće mesto, a ispred nje se nalaze dva globalna brenda - Milka i Koka kola (Coca Cola).

U istraživanju koje je sprovela kompanija Valikon (Valicon), snaga brendova je izračunata na osnovu prepoznatljivosti, iskustva i korišćenja od strane potrošača, a brend je definisan kao potrošački brend koji se koristi za proizvod unutar pojedinačne kategorije.

Na području sa otprilike 22 miliona stanovnika, koje obuhvata Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju, visoko rangirani regionalni brendovi su, između ostalih, slovenačka Paloma, hrvatska Ce-de-vita, a od svetskih - Nivea, Neskafa i Fanta.

(MONDO/Agencije Foto:MONDO)

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ella

..vecina starijih ljudi dodatak jelu naziva 'vegeta' iako kupuju Bag ,Zacin C ... itd....

Virsla i garnisla

Frankfurter virsle No1

nogy

ella posni sir No 1 mlekara subotica

special image