Za izgradnju sedam kilometara duge trase od tunela Straževica do Bubanj potoka, na prstenu obilaznice oko prestonice, trenutno nedostaje 250 miliona evra, piše "Politika".
Tu radovi neće napredovati kako je planirano i najavljivano ali se na drugim deonicama očekuje napredak. Tako bi trebalo da do sredine juna budu okončani radovi na drugom kraku vijadukta u okviru Batajničke petlje.
Krajem prošlog meseca raspisan je međunarodni tender (rok 26. mart) za završetak deonice od Orlovače do Avalskog puta, što podrazumeva i izgradnju petlje Petlovo brdo, poslove na desnoj traci obilaznice na petlji Orlovača i njeno povezivanje na sa petljom Petlovo brdo, kao i radove na ukrštanju obilaznice i Kružnog toka i regulaciju Rakovičkog potoka.
Posle više od dve decenije radova na obilaznici, podseća "Politika", saobraćaj ide od Batajnice do tunela Straževica, što je koštalo ukupno 350 miliona evra, tak oda putnici ne moraju više da idu kroz centar grada.
Uz malo sreće saobraćajne glavobolje će se rešiti i oni koji svakodevno koriste tunele na obilaznici Lipak i Železnik. Iako su ta dva tunela puštena u rad pre gotovo pet godina, i dalje nemaju osvetljenje.
Iz Koridora Srbije najavljuju da će trokom ovog meseca biti nastavljeni radovi na sanaciji, za šta je obezbeđeno 193 miliona dinara (1,7 miliona evra), pa će možda i oni zasvetleti.
(MONDO, ilustracija: Guliver/Getty Images/Thinkstock)
Tu radovi neće napredovati kako je planirano i najavljivano ali se na drugim deonicama očekuje napredak. Tako bi trebalo da do sredine juna budu okončani radovi na drugom kraku vijadukta u okviru Batajničke petlje.
Krajem prošlog meseca raspisan je međunarodni tender (rok 26. mart) za završetak deonice od Orlovače do Avalskog puta, što podrazumeva i izgradnju petlje Petlovo brdo, poslove na desnoj traci obilaznice na petlji Orlovača i njeno povezivanje na sa petljom Petlovo brdo, kao i radove na ukrštanju obilaznice i Kružnog toka i regulaciju Rakovičkog potoka.
Posle više od dve decenije radova na obilaznici, podseća "Politika", saobraćaj ide od Batajnice do tunela Straževica, što je koštalo ukupno 350 miliona evra, tak oda putnici ne moraju više da idu kroz centar grada.
Uz malo sreće saobraćajne glavobolje će se rešiti i oni koji svakodevno koriste tunele na obilaznici Lipak i Železnik. Iako su ta dva tunela puštena u rad pre gotovo pet godina, i dalje nemaju osvetljenje.
Iz Koridora Srbije najavljuju da će trokom ovog meseca biti nastavljeni radovi na sanaciji, za šta je obezbeđeno 193 miliona dinara (1,7 miliona evra), pa će možda i oni zasvetleti.
(MONDO, ilustracija: Guliver/Getty Images/Thinkstock)
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti