"Skoro polovina narudžbina za 500L je izvan Italije, države u kojoj je u januaru najprodavaniji automobil srednje veličine upravio bio ovaj model C klase", navedeno je u saopštenju, kojim se precizira da je samo za pet meseci naručeno 38.300 vozila.
Ovaj automobil jedini je model sa konstantnim porastom prodaje u svojoj klasi u Evropi, uprkos teškoj situaciji u privredi na tom kontinentu.
U saopštenju se navodi i da je od danas asortiman dopunjen modelima dizel motora 105 KS 1.5 MultiJet II, kao i benzinskim 105 KS 0,9 TwinAir Turbo i ocenjuje da dva nova motora od 105 KS, oba tehnički unapređena i sa turbokompresorom, daju odgovor na potrebe široke, raznovrsne klijentele različitih očekivanja, godina i potreba kod svakodnevnog korišćenja automobila.
Tako, navodi se u saopštenju, motor 105 KS koje ostvaruje 1.6 MultiJet II postavljaju "500L" u centar te klase automobila, sa motorom koji je istovremeno "efikasan" ali i interesantan za vožnju, nudeći najbolje od dizel vozila u pogledu asortimana i komfora i briljantnih performansi druge generacije MultiJet tehnologije.
Motor 105 KS 0.9 TwinAir, dodaje se u saopštenju, idealan je za kupce koji brinu o smanjenju potrošnje goriva i emisiji štetnih gasova naročito u gradskoj sredini, kao i da je reč o motoru koji je već danas u skladu sa evropskim standardima za 2020.godinu.
Kompanija ističe i da je asortiman "500L" dopunjen i inovativnim "Cyti brake control" aktivnim bezbednosnim sistemom, koji detektuje vozilo ili prepreku ispred automobila i automatski koči, ukoliko vozač ne uspe da blagovremeno interveniše kako bi izbegao sudar.
(Tanjug)
Ovaj automobil jedini je model sa konstantnim porastom prodaje u svojoj klasi u Evropi, uprkos teškoj situaciji u privredi na tom kontinentu.
U saopštenju se navodi i da je od danas asortiman dopunjen modelima dizel motora 105 KS 1.5 MultiJet II, kao i benzinskim 105 KS 0,9 TwinAir Turbo i ocenjuje da dva nova motora od 105 KS, oba tehnički unapređena i sa turbokompresorom, daju odgovor na potrebe široke, raznovrsne klijentele različitih očekivanja, godina i potreba kod svakodnevnog korišćenja automobila.
Tako, navodi se u saopštenju, motor 105 KS koje ostvaruje 1.6 MultiJet II postavljaju "500L" u centar te klase automobila, sa motorom koji je istovremeno "efikasan" ali i interesantan za vožnju, nudeći najbolje od dizel vozila u pogledu asortimana i komfora i briljantnih performansi druge generacije MultiJet tehnologije.
Motor 105 KS 0.9 TwinAir, dodaje se u saopštenju, idealan je za kupce koji brinu o smanjenju potrošnje goriva i emisiji štetnih gasova naročito u gradskoj sredini, kao i da je reč o motoru koji je već danas u skladu sa evropskim standardima za 2020.godinu.
Kompanija ističe i da je asortiman "500L" dopunjen i inovativnim "Cyti brake control" aktivnim bezbednosnim sistemom, koji detektuje vozilo ili prepreku ispred automobila i automatski koči, ukoliko vozač ne uspe da blagovremeno interveniše kako bi izbegao sudar.
(Tanjug)
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Ognjen Dobrić nestao iz ekipe Zvezde: Janis Sferopulos ne računa na "vojnika" crveno-belih
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!
Predrag Mijatović podigao ton: Kakve veze ima Vučić s krizom u Partizanu?!