
Generalni direktor Železnica Srbije Dragoljub Simonović kaže da se nije odustalo od pruge Valjevo - Loznica i dao sam nalog da se projektna dokumentacija završava, jer ta pruga je neminovnost ali...
"Stručna analiza je pokazala da prioritet treba da bude Koridor 10 i vlada nas je podržala u tome", rekao je Simonović, gostujući u jutarnjem programu RTS-a.
On je dodao da je po ugovoru odnos ruskih i srpskih firmi koje će raditi na ovoj deonici 70 prema 30, ali da on smatra da će taj odnos u praksi biti 50:50.
Prvi čovek Železnica Srbije je naglasio da je projektna dokumentacija za deonicu Pančevo - Beograd završena, ali da početak radova usporava zakonska regulativa, jer tenderi traju po dva i po meseca.
"Očekujem da prvu deonicu Pančevo -Beograd počnemo da radimo u junu", kazao je Simonović.
Komentarišući brzinu srpskih vozova, on je ocenio da se u tom segmentu mogu očekivati osetna poboljšanja za pet godina, kao posledica svega onog što se preduzima u ovom momentu.
Simonović je ukazao i da su u proteklom periodu, od kada je on na čelu Železnica Srbije, napravljene uštede od 2,5 milijardi dinara, i da su smanjena kašnjenja vozova za 56 odsto.
(Tanjug, foto: Beta/Vladimir Milovanović)
"Stručna analiza je pokazala da prioritet treba da bude Koridor 10 i vlada nas je podržala u tome", rekao je Simonović, gostujući u jutarnjem programu RTS-a.
On je dodao da je po ugovoru odnos ruskih i srpskih firmi koje će raditi na ovoj deonici 70 prema 30, ali da on smatra da će taj odnos u praksi biti 50:50.
Prvi čovek Železnica Srbije je naglasio da je projektna dokumentacija za deonicu Pančevo - Beograd završena, ali da početak radova usporava zakonska regulativa, jer tenderi traju po dva i po meseca.
"Očekujem da prvu deonicu Pančevo -Beograd počnemo da radimo u junu", kazao je Simonović.
Komentarišući brzinu srpskih vozova, on je ocenio da se u tom segmentu mogu očekivati osetna poboljšanja za pet godina, kao posledica svega onog što se preduzima u ovom momentu.
Simonović je ukazao i da su u proteklom periodu, od kada je on na čelu Železnica Srbije, napravljene uštede od 2,5 milijardi dinara, i da su smanjena kašnjenja vozova za 56 odsto.
(Tanjug, foto: Beta/Vladimir Milovanović)
Pridruži se MONDO zajednici.