Vukašinović je kazao da je Jat u poteškoćama i da će biti sprovedena reorganizacija kompanije, odnosno neka vrsta restrukturiranja, u cilju smanjivanja troškova.
Naslednik generalnog direktora Jata Vladimira Ognjenovića je najavio da će biti napravljena dobra analiza - ko je kompaniji potreban, a ko nije, podsetivši da je obezbeđen socijalni program za dobrovoljan odlazak radnika iz firme.
Pilot Vukašinović je kazao da nema precizne podatke koliko se radnika do sada već prijavilo za doborovoljni odlazak iz Jata.
Prema njegovim rečima, još važnije je da se u budućem poslovanju srpske aviokompanije obrati pažnja na komercijalne aspekte i tarife linija kako bi se postigla bolja popunjenost aviona.
On je rekao da je potrebno analizirati odnose Jata sa (izdvojenim firmama) Jat tehnikom i Suportom, kao i da se razgovara sa predstavnicima beogradskog aerodroma "Nikola Tesla", ali i sprovede čitav niz drugih mera.
Što se tiče obnove flote, Vukašinović je kazao da je već pokrenuta procedura za nabavku na lizing dva "erbasa 319". Vlada je odobrila nabavku na lizing četiri "erbasa" i jedan "ATR".
Tu se moraju ispoštovati određeni rokovi, obuka pilota i drugo, dodao je on.
"Napravljen je kontakt s Adrijom ervejz (za lizing) dva "erbasa 319". Što se tiče "erbasa 3202, taj posao još nije gotov", naveo je Vukašinović.
On je naglasio da je zadatak za Jat u ovoj godini da počne da zarađuje i novo rukovodstvo će se truditi da ovu godinu završi sa što manjim gubitkom, uz angažman raspoloživih kapaciteta kompanije.
Na pitanje da li očekuje da će avikompanija Etihad iz Ujedinjenih Arapskih Emirata biti zainteresovana za strateško partnerstvo sa Jatom, Vukašinović je odgovorio da su njihovi predstavnici u "fazi snimanja parametara" i da će se potom izjasniti da li imaju interesa za strateško partnerstvo i da će Jat razmotriti šta je u njegovom interesu.
On je podsetio da su Etihad i Jat nedavno potpisali "kod šer" sporazum o zajedničkim letovima i naveo da je to tek početak saradnje dve kompanije, koji bi trebalo da dovede do potpisivanja memoranduma o razumevanju o budućoj saradnji.
Vukašinović je rekao da bi u svakom slučaju postojao prelazni period i da bi Jat morao ovu sezonu da obavi sopstvenim snagama.
Vukašinović je član radne grupe za analizu stanja i pripremu predloga mera za stabilizaciju i oporavak Jata i radne grupe za direktne investicije Ujedinjenih Arapskih Emirata u Srbiju, a od 18. marta ove godine je savetnik generalnog direktora Jat ervejza.
(Tanjug, foto: jat.ch)
Naslednik generalnog direktora Jata Vladimira Ognjenovića je najavio da će biti napravljena dobra analiza - ko je kompaniji potreban, a ko nije, podsetivši da je obezbeđen socijalni program za dobrovoljan odlazak radnika iz firme.
Pilot Vukašinović je kazao da nema precizne podatke koliko se radnika do sada već prijavilo za doborovoljni odlazak iz Jata.
Prema njegovim rečima, još važnije je da se u budućem poslovanju srpske aviokompanije obrati pažnja na komercijalne aspekte i tarife linija kako bi se postigla bolja popunjenost aviona.
On je rekao da je potrebno analizirati odnose Jata sa (izdvojenim firmama) Jat tehnikom i Suportom, kao i da se razgovara sa predstavnicima beogradskog aerodroma "Nikola Tesla", ali i sprovede čitav niz drugih mera.
Što se tiče obnove flote, Vukašinović je kazao da je već pokrenuta procedura za nabavku na lizing dva "erbasa 319". Vlada je odobrila nabavku na lizing četiri "erbasa" i jedan "ATR".
Tu se moraju ispoštovati određeni rokovi, obuka pilota i drugo, dodao je on.
"Napravljen je kontakt s Adrijom ervejz (za lizing) dva "erbasa 319". Što se tiče "erbasa 3202, taj posao još nije gotov", naveo je Vukašinović.
On je naglasio da je zadatak za Jat u ovoj godini da počne da zarađuje i novo rukovodstvo će se truditi da ovu godinu završi sa što manjim gubitkom, uz angažman raspoloživih kapaciteta kompanije.
Na pitanje da li očekuje da će avikompanija Etihad iz Ujedinjenih Arapskih Emirata biti zainteresovana za strateško partnerstvo sa Jatom, Vukašinović je odgovorio da su njihovi predstavnici u "fazi snimanja parametara" i da će se potom izjasniti da li imaju interesa za strateško partnerstvo i da će Jat razmotriti šta je u njegovom interesu.
On je podsetio da su Etihad i Jat nedavno potpisali "kod šer" sporazum o zajedničkim letovima i naveo da je to tek početak saradnje dve kompanije, koji bi trebalo da dovede do potpisivanja memoranduma o razumevanju o budućoj saradnji.
Vukašinović je rekao da bi u svakom slučaju postojao prelazni period i da bi Jat morao ovu sezonu da obavi sopstvenim snagama.
Vukašinović je član radne grupe za analizu stanja i pripremu predloga mera za stabilizaciju i oporavak Jata i radne grupe za direktne investicije Ujedinjenih Arapskih Emirata u Srbiju, a od 18. marta ove godine je savetnik generalnog direktora Jat ervejza.
(Tanjug, foto: jat.ch)
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu