U ime kineske kompanije ugovor je potpisao zamenik generalnog direktora Cu Vei a u ime Srbije ministar građevinarstva i urbanizma Velimir Ilić i direktor JP Koridori Srbije, Dmitar Đurović.
Potpisivanju ugovora prisustvova je ambasador NR Kine u Srbiji Đang Vanhu.
Ugovor se odnosi na deonicu Ljig-Lajkovac-Ub-Obrenovac u ukupnoj dužini od 50 kilometara i 230 metara, a rok za izgradnju je 37 meseci.
Posle ceremonije potpisivanja u Vladi Srbije, ministar Ilić je rekao da je na tom ugovoru rađeno od kako je proglašena nova vlada, i da su bila angažovana skoro sva ministarstva.
Ilić je najavio i uskoro raspisivanje tendera za izdavanje koncesije za izgradnju donice Beograd - Obrenovac i izgradnju deonice Preljina - Požega na Koridoru 11, a ukupna vrednost radova procenjena je na oko 600 miliona evra.
Za oko mesec dana biće spreman predlog koncesije za izgardnju deonice Beograd - Obrenovac, koji će biti usvojen na Vladi, najavio je ministar.
U Vladi Srbije je dogovoreno da se deonica od Obrenovca do Preljine, čija se izgradnja finansira iz kredita, a ostali delovi Koridora 11 biće finansirani iz prihoda od putarine, precizirao je Ilić.
Deonica Obrenovca ka Beogradu, preko Surčinske petlje i Dobanovaca i deonica kroz Ovčarsko - kablarsku klisuru od Preljine do Požege, finansiraće se od putarine sa putnih trasa koje će biti date pod koncesiju, precizirao je Ilić.
Ilić je naveo da je sada na Koridoru 11 angažovano oko 4.000 radnika i očekuje se da će biti angažovano i do 10.000 radnika od Obrenovca do Preljine.
Vei je, uz tradicionalni kineski naklon prema državnim zvaničnicima, u znak zahvalnosti, rekao da se nada nastavku saradnje sa Srbijom, i da je kompanija posebno zainteresovana za izgradnju deonice Beograd- Obrenovac na Koridoru 11.
Pripremni radovi na Koridoru 11 trajati tri meseca i posle toga će početi radovi, najavio je Vei i ocenio da je današnji ugovor veoma važan korak za buduću saradnju i naglasio da će Šandong striktno poštovati propise Republike Srbije prilikom izgradnje puteva.
"Šandong" je državna firma i trenutno gradi preko 2.000 kiliometara puteva i oko 1.000 kilometara železničkih pruga u svetu, i ima svoja predstavništva i kancelarije u više od 30 zemalja, rekao je Vei.
Đurović je rekao da se radovi na Koridoru 11 izvode ispred predviđenog roka i naveo da na neonici Obrenovac - Ub u dužini od 26,2 kiliometra treba da se izgradi 14 mostova i jedna saobraćajna petlja kod Ub.
Na deonici Lajkovac - Ljig, u dužini od 24 kilometra, biće izgrađeno 16 mostova i jedan tunel od 990 metara, a na tim radovima biće zastupljeno najmanje 40 odsto firmi iz Srbije.
Đurović je napomenuo da će za tri do šest meseci biti završena eksproprijacija na tim deonicama, da bi radovi mogli da započnu.
(Tanjug, foto: printscreen)
Potpisivanju ugovora prisustvova je ambasador NR Kine u Srbiji Đang Vanhu.
Ugovor se odnosi na deonicu Ljig-Lajkovac-Ub-Obrenovac u ukupnoj dužini od 50 kilometara i 230 metara, a rok za izgradnju je 37 meseci.
Posle ceremonije potpisivanja u Vladi Srbije, ministar Ilić je rekao da je na tom ugovoru rađeno od kako je proglašena nova vlada, i da su bila angažovana skoro sva ministarstva.
Ilić je najavio i uskoro raspisivanje tendera za izdavanje koncesije za izgradnju donice Beograd - Obrenovac i izgradnju deonice Preljina - Požega na Koridoru 11, a ukupna vrednost radova procenjena je na oko 600 miliona evra.
Za oko mesec dana biće spreman predlog koncesije za izgardnju deonice Beograd - Obrenovac, koji će biti usvojen na Vladi, najavio je ministar.
U Vladi Srbije je dogovoreno da se deonica od Obrenovca do Preljine, čija se izgradnja finansira iz kredita, a ostali delovi Koridora 11 biće finansirani iz prihoda od putarine, precizirao je Ilić.
Deonica Obrenovca ka Beogradu, preko Surčinske petlje i Dobanovaca i deonica kroz Ovčarsko - kablarsku klisuru od Preljine do Požege, finansiraće se od putarine sa putnih trasa koje će biti date pod koncesiju, precizirao je Ilić.
Ilić je naveo da je sada na Koridoru 11 angažovano oko 4.000 radnika i očekuje se da će biti angažovano i do 10.000 radnika od Obrenovca do Preljine.
Vei je, uz tradicionalni kineski naklon prema državnim zvaničnicima, u znak zahvalnosti, rekao da se nada nastavku saradnje sa Srbijom, i da je kompanija posebno zainteresovana za izgradnju deonice Beograd- Obrenovac na Koridoru 11.
Pripremni radovi na Koridoru 11 trajati tri meseca i posle toga će početi radovi, najavio je Vei i ocenio da je današnji ugovor veoma važan korak za buduću saradnju i naglasio da će Šandong striktno poštovati propise Republike Srbije prilikom izgradnje puteva.
"Šandong" je državna firma i trenutno gradi preko 2.000 kiliometara puteva i oko 1.000 kilometara železničkih pruga u svetu, i ima svoja predstavništva i kancelarije u više od 30 zemalja, rekao je Vei.
Đurović je rekao da se radovi na Koridoru 11 izvode ispred predviđenog roka i naveo da na neonici Obrenovac - Ub u dužini od 26,2 kiliometra treba da se izgradi 14 mostova i jedna saobraćajna petlja kod Ub.
Na deonici Lajkovac - Ljig, u dužini od 24 kilometra, biće izgrađeno 16 mostova i jedan tunel od 990 metara, a na tim radovima biće zastupljeno najmanje 40 odsto firmi iz Srbije.
Đurović je napomenuo da će za tri do šest meseci biti završena eksproprijacija na tim deonicama, da bi radovi mogli da započnu.
(Tanjug, foto: printscreen)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji