Predstavnicima medija, kojima je takođe omogućeno da obiđu pogone te kompanije, preneto je da je uspostavljena odlična saradnja sa distributerima, dok je udeo BIP-a na tržištu piva u Srbiji četiri odsto, sa blagom tendencijom rasta.

U BIP-u, gde su prevazilašli probleme nastale neuspešnom privatizacijom, ističu da su posebno ponosni što je njihova fabrika jedna od retkih koja ima potpuno zaokružen proizvodni proces i koja je zadržala tradicionalni "udžbenički" način proizvodnje piva.

BIP-ovo pivo se proizvodi po staroj, tradicionalnoj recepturi, a to znači da se svi proizvodni ciklusi maksimalno poštuju, dok se sirovine pažljivo biraju.

Generalni direktor BIP-a Milivoje Draganić rekao je na konferenciji za štampu da je u prethodnom periodu BIP ostvario izuzetne poslovne rezultate, "zahvaljujući saradnji sa Agencijom za privatizaciju, koja nam je ižašla u susret i pomogla da se zaostali porezi iz prethodnih godina otpišu".

On je objasnio da je BIP u tom periodu standardizovao kvalitet svojih proizvoda, što je omogućilo kompaniji ušpešniji i brži povratak na tržište, kao i vraćanje poverenja potrošača.

Osnovni brend kompanije je Beogradsko pivo, a od pre nekoliko meseci ponovo je u ponudi i dobro poznato BIP pivo.

Pored toga, kompanija proizvodi i osvežavajuće piće ruski kvas, negazirane sokove, sirupe, kao i preparat od pivarskog kvasca.

Domaćem tržištu namenjeno je 95 odsto ukupne proizvodnje BIP-a, dok se manje količine izvoze u Republiku Srpsku, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru, a u toku su pregovori sa još nekim kupcima iz susednih zemalja.

(Tanjug, foto: Tanjug, Nenad Milošević)