Ta turska kompanija je sistem naplate karata i upravljanja vozilima u javnom prevozu, kakav se u Beogradu primenjuje od 1. februara 2012. godine, uvela u više od 28 evropskih i azijskih gradova.
"Sistem koji smo implementirali u Beogradu zajedno s kompanijom Lanus, predstavlja najkompleksniji i najreprezentativniji sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu koji smo do sada uradili. U narednom periodu želimo da usavršavamo i unapređujemo taj sistem, kako za dobrobit grada Beograda tako i za same Beograđane", izjavio je generalni direktor KentKarta Erkan Unal.
On je najavio da će KentKart nastaviti da investira u nove tehnologije u javnom prevozu u Beogradu.Dosadašnji većinski vlasnik Apeksa, kompanija Procescom (vlasnik kompanije Lanus), ostaje manjinski akcionar sa 21 odsto udela, a 24 odsto preduzeća preuzeo je, kako je saopšteno, Sava Terzić.
"Nedovoljan broj informacija o sistemu BusPlus u prethodnom periodu doveo je do sumnje građana da je Beograd dobio moderan sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu. Mi ćemo se potruditi da informacije o sistemu budu dostupne svima da bi građani shvatili da je implementiran sistem mnogo više od prodaje karata i kontrole", izjavio je Terzić.
Kompanija Apeks ima oko 400 zaposlenih, a organizuje prodaju karata za gradski prevoz na više od 2.000 lokacija u Beogradu i organizuje kontrolu karata u vozilima.
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!