Jedan će biti od distribucije koja ih je snabdevala do 1. jula i drugi od Privrednog društva EPS Snabdevanje, koje snabdeva tarifne kupce od 1. jula.

Kupci električne energije dobiće tokom avgusta obaveštenje o stanju računa na dan 31. jul, odnosno, obaveštenje o tome da li i koliko duguju, ili o tome da li su i koliko ranije platili više.

To obaveštenje dobiće od distribucije koja ih je snabdevala do 1. jula.

Građani će dobiti i račun privrednog društva "EPS Snabdevanje" za julsku potrošnju, odnosno obračun potrošnje električne energije za jul.

To znači da građani neće dobiti dva računa za julsku potršnju, već jedno obaveštenje sa uplatnicom za električnu energiju utrošenu do 1. jula i jedan obračun julske potrošnje (električne energije potrošene u julu).

Sve informacije, uplate i reklamacije kupci i dalje mogu da obave na šalterima distribucija.

Kupci koji imaju preplatu na računu za električnu energiju za jul, odnosno ranije su uplatili više novca, imaju dve mogućnosti: da se obrate lokalnoj distribuciji kako bi na šalteru dali nalog za prenos novca na račun PD "EPS Snabdevanje" ili da daju nalog za isplatu novca na šalteru.

Na kupcu je da odluči da li će svoj novac da prebaci na račun "EPS Snabdevanja" ili će ga podići na šalteru.

Zato je potrebno da kupci dođu lično na šalter i odluče šta žele sa svojim novcem, odnosno da li žele da im se isplati preplaćeni iznos u gotovini ili žele da daju nalog da se taj iznos prebaci na račun "EPS Snabdevanja".

Po zakonima, niko u ime kupca, pa ni distribucija, ne može da raspolaže novcem bez naloga tog kupca, saopštio je EPS.

Tvrdi se da će prebacivanje novca iz distribucije na račun EPS Snabdevanja biti urađeno u najkraćem roku, a kupcima koji žele isplatu novac biti dat nekoliko dana posle popunjavanja naloga.