U EPS-a navode da je zaključak pogrešan.

Reprogram je, kažu, bio jedini način da se naplati stari, nagomilani dug, i
poslednja je povoljnost za dužnike, kažu u EPS-u. Ubuduće će u centru pažnje biti redovne platiše, a svi kupci koji ne plaćaju biće efikasno isključivani sa mreže i utuživani, rekli su Tanjugu u pres službi te kompanije.

EPS mora da naplati novac koji mu pripada, da bi ga uložio u održavanje proizvodnog i distributivnog sistema i da bi obezbedio sigurno snabdevanje svih kupaca.

Prethodne vlade i prethodna rukovodstva EPS-a tolerisala su rasipanje državne imovine, kroz neplaćanje struje i to nije izgovor da tako može da se nastavi i u budućnosti, kažu u toj komapniji.

Da se isplati redovno plaćati račune za struju potvrđuje i i činjenica da EPS kupcima koji redovno izmiruju obaveze, svakog meseca odobrava popust od pet odsto, što je 60 odsto prosečne fakture godišnje.

EPS po zakonu nije obavezan da odobrava taj popust od pet odsto, već je to poklon redovnim platišama, kažu u tom preduzeću.

Nijedan kupac koji redovno izmiruje svoje obaveze neće biti oštećen i svakome od njih će biti obračunat popust, kažu u EPS-u.

Ako je kupac ostvario popust na junsku potrošnju, on je obračunat i nalazi se u saldu zaduženja prema distribuciji koja je kupce snabdevala do 1. jula. U tom slučaju kupac će dobiti obaveštenje od distribucije da je u preplati i da svoj novac može da podigne na šalteru ili prebaci na račun EPS Snabdevanja.

Ako potrošač ostvari popust za julsku potrošnju, on će biti obračunat i prikazan na računu za avgust i za taj iznos potrošaču će biti umanjeno avgustovsko zaduženje.

EPS Snabdevanje formirano je u skladu sa Zakonom o energetici i od 1. jula snabdeva sve tarifne kupce.

Iz EPS-a zahvaljuju svim kucima koji redovno izmiruju obeveze za stuju, jer na taj način, kako kažu, doprinose sigurnosti elektroenergetskog sistema Srbije.