• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mihajlović "svratila u EDB" i naribala direktore

Izvor Tanjug

Ministarka energetike Zorana Mihajlović nenajavljeno je posetila šaltere Elektrodistrubicije Beograd in a licu mesta se uverila u rad službenika i čula žalbe građana.

"Danas sam ovde zato što hoću da pozovem direktore EPS,  a tu podrazumevam i generalnog direktora, njegove pomoćnike kao i direktore distribucija, da uđu malo među šaltere i da, ako treba, sede sa svojim šalterskim službenicama kako bi videli gde su problemi, jer jedino tako mogu i da ih reše", rekla je Mihajlović.

Ministarka je rekla da ako ona može zajedno sa svojim pomoćnicima da razgovara sa građanima Srbije svake druge subote, i da tako sazna da su problemi u tome što ne rade svi šalteri i što se sporazumi za reprogram duga za struju ne prave i vikendom, onda i direktori EPS-a mogu da slede njen primer.

EPS: Svi problemi biće otklonjeni

Gužve pred šalterima Elektroprivrede Srbije (EDB) koje je posetila ministarka energetike biće rešene u saradnji sa direktorom te distribucije Zoranom Rajovićem.

"Ako mogu direktori jedne svetske kompanije kao što je IKEA da provode godišnje 15 dana sa svojim kupcima, ne vidim zašto to ne mogu isto da urade i direktori EPS-a", ukazala je Mihajlović.

Kao jedan od problema ministarka je naglasila neljubaznost nekih operatera koji se javljaju na pozive građanima u kol-centrima EPS-a, kao i vreme koje je potrebno da se uspostavi veza.

"Pozivam direktore EPS-a da razmisle ko im radi u kol-centrima, jer sam danas zvala u nekoliko navrata i čekala po 15-20 minuta da dobijem vezu sa operaterom", navela je Mihajlović.

Ona je ponovo uputila kritiku EPS-u zbog načina na koji se odnosi prema potrošačima, i pozvala ih da više vode računa o njima, jer, kako je rekla, u nekim delovima Srbije potrošači i dalje moraju da dođu na šalter i pišu zahtev da se im se pretplata prebaci na nove račune za struju, ili da traže popust od pet odsto ukoliko redovno plaćaju svoje obaveze.

Komentari 8

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

zarr

ja reko da pojeftini struju,od toga sto je ona ribala sluzbenike mi nemamo nista.bolje da su ostali neljubazni al s nizom cenom bi mi bili nekako drazi.

Zoran71

Prvo kad dođeš u elektrodistribuciju prvo treba da se klanaš portiru pa onda šalterskim radnicima a kod onih viših da negovorimo.čim te vide ti si za njih dužnik i slepac!!

PLATON

Da je tako samo po Elektrodistribucijama... Cela drzava je u rasulu, bez nade da ce biti bolje. Vostani Serbije!

special image