Generalni direktor Železnice Srbije Dragoljub Simonović je na sastanku sa predstavnicima Sinohidro korporacije kazao da će zbog projekta Beograd na vodi uskoro biti pokrenuta gradnja železničko-drumskog mosta Leštane-Vinča-Pančevo.

Prema njegovim rečima, taj most preko Dunava biće dug 400 metara, sa dva tunela.

"Vrednost tog posla je oko 300 miliona evra, a izgradnja mosta trebalo bi da počne već sledeće godine", kazao je Simonović i dodao da će taj posao biti veliki izazov, kako zbog neophodnosti brze izgradnje, tako i zbog kompleksnosti samog projekta.

Prvi čovek srpskih železnica predložio je kineskim partnerima i učešće u modernizaciji pruge Novi Sad - Subotica, koja bi trebalo da bude osposobljena za brzine i do 200 kilometara na čas i istakao važnost učešća domaćih izvođača.

"To su dva najveća projekta gde obe strane mogu naći svoj interes u modernizaciji i rekonstrukciji infrastrukture srpskih železnica", rekao je generalni direktor Železnice Srbije Dragoljub Simonović.

Generalni menadžer Sinohidro koropracije Jang Fan izrazio je spremnost da ta kompanija učestvuje u realizaciji oba projekta i podsetio na međudržavne dogovore Srbije i Kine.

"Vlade Srbije i Kine maju dobre odnose i namera je da se napravi okvirni sporazum za buduću saradnju", rekao je Jang i dodao da modernizacija srpske železničke mreže nije bitna samo za funkcionisanje Železnice Srbije već i za ekonomski prosperitet čitavog regiona.

"Nadamo se da ćemo moći da pomognemo ne samo u tehničkom, finansijskom smislu, već i u kompletnoj obovi železničke mreže i da će projekat dobiti podršku vlada obe države", kazao je Jang Fan.

U saopštenju se navodi da je sledeći sastanak predstavnika srpskih železnica i kineskog partnera zakazan je za ponedeljak, 21. oktobar.