Ferara je istakao da je 2013. godina za FAS bila veoma dobra, da je plan ostvaren i da je FAS postao najveći izvoznik iz Srbije.
Ferara je još rekao da FAS ne nemareva da obnavlja proizvodnju automobila "punto klasik", jer motor "evro 4" od aprila 2014. neće biti prihvatljiv.
Na pitanje da li Fijat planira u Srbiji proizvodnju još nekog modela, Ferara je rekao da "Fijat ima svoj strateški desetogodišnji plan koji ne moze da podeli sa medijima".
"Napisi u medijima nisu nešto što je Fijat pustio u javnost, već je to objavila treća strana", rekao je direktor FAS-a, zajedničke kompanije Fijata i Vlade Srbije.
FAS je zajednička kompanija u kojoj italijanski Fijat ima 67 odsto akcija, a Vlada Srbije 33 odsto. U fabrici u Kragujevcu proizvodi se model 500L, a ta firma uvozi modele Fijata Alfa Romeo, Lanča, Fijat profesional i "Džip" (Jeep).
Vozila programa Fijat spadaju među najprodavanije u Srbiji sa učešćem na tržištu od 18,3 odsto, zaključno sa oktobrom ove godine.
U fabrici radi 3.000 radnika.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Lepa Vanja je supruga Gorana Vesića: Uhapšeni ministar u ostavci otkrio kako su se upoznali, od tad su nerazdvojni