"Kao što su i drugi proizvođači - poput Opela, Forda, Folksvagena, Sitroena, izneli da očekuju da će evropsko tržište dogodine imati blagi porast od 1,5 do 2,5 odsto, i mi smo spremni da povećamo naše planove", rekao je Ferara agenciji Beta.

Ferara je istakao da je 2013. godina za FAS bila veoma dobra, da je plan ostvaren i da je FAS postao najveći izvoznik iz Srbije.

Punot klasik je zastareo

Ferara je još rekao da FAS ne nemareva da obnavlja proizvodnju automobila "punto klasik", jer motor "evro 4" od aprila 2014. neće biti prihvatljiv.

"Za 10 meseci ove godne FAS je izvezao vozila (fijat 500L) ukupne vrednosti od 1,28 milijardi evra što je kompaniju svrstalo na prvo mesto najvećih srpskih izvoznika", rekao je on.

Na pitanje da li Fijat planira u Srbiji proizvodnju još nekog modela, Ferara je rekao da "Fijat ima svoj strateški desetogodišnji plan koji ne moze da podeli sa medijima".

"Napisi u medijima nisu nešto što je Fijat pustio u javnost, već je to objavila treća strana", rekao je direktor FAS-a, zajedničke kompanije Fijata i Vlade Srbije.

FAS je zajednička kompanija u kojoj italijanski Fijat ima 67 odsto akcija, a Vlada Srbije 33 odsto. U fabrici u Kragujevcu proizvodi se model 500L, a ta firma uvozi modele Fijata Alfa Romeo, Lanča, Fijat profesional i "Džip" (Jeep).

Vozila programa Fijat spadaju među najprodavanije u Srbiji sa  učešćem na tržištu od 18,3 odsto, zaključno sa oktobrom ove godine.

U fabrici radi 3.000 radnika.