Ferara je istakao da je 2013. godina za FAS bila veoma dobra, da je plan ostvaren i da je FAS postao najveći izvoznik iz Srbije.
Ferara je još rekao da FAS ne nemareva da obnavlja proizvodnju automobila "punto klasik", jer motor "evro 4" od aprila 2014. neće biti prihvatljiv.
Na pitanje da li Fijat planira u Srbiji proizvodnju još nekog modela, Ferara je rekao da "Fijat ima svoj strateški desetogodišnji plan koji ne moze da podeli sa medijima".
"Napisi u medijima nisu nešto što je Fijat pustio u javnost, već je to objavila treća strana", rekao je direktor FAS-a, zajedničke kompanije Fijata i Vlade Srbije.
FAS je zajednička kompanija u kojoj italijanski Fijat ima 67 odsto akcija, a Vlada Srbije 33 odsto. U fabrici u Kragujevcu proizvodi se model 500L, a ta firma uvozi modele Fijata Alfa Romeo, Lanča, Fijat profesional i "Džip" (Jeep).
Vozila programa Fijat spadaju među najprodavanije u Srbiji sa učešćem na tržištu od 18,3 odsto, zaključno sa oktobrom ove godine.
U fabrici radi 3.000 radnika.
"Šta kada Pešić ode, a povuku se Jokić, Bogdanović i Micić?": Nebojša Čović se plaši da uskoro neće biti dobro
Srbija više nema majstora kakav je bio Zvezdin Cune! Tragedija zauvek zaustavila novog Genija, svaki Božić zato boli
NOVO NA MONDO PORTALU: Probaj MONDO sudoku, svaki dan u 19h nova igra!
Prepoznajete li našu pevačicu sa slike? O njenoj emotivnoj objavi na Božić dugo će se pričati, rasplakala mnoge
Partizan doveo Blagojevića da napravi "čistku" u ekipi: Skupi su, ne donose mnogo i odmah mogu da odu!