• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Studija o kanalu na Moravi kao vojna tajna

Izvor Tanjug

Milan Bačević kaže da rezulutati Studije izvodljivosti o kanalu na Moravi nisu objavljeni zbog toga što na svakoj strani te studije stoji zabrana objavljivanja.

Izgradnja kanala na Moravi bila bi multifunkcionalan projekat u čijoj strukturi se nalaze razrađene mogućnosti za razvoj poljoprivrene proizvodnje, energetike, saobraćaja, trurizma i zaustavljanja migracije, izjavio je ministar prirodnih rersursa, rudarstva i prostornog planiranja Milan Bačević.

U intervjuu današnjoj "Politici", on je rekao da ako bismo išli logikom da uđemo u investiciju koja bi nam najbrže vratila sredstva, onda treba u prvoj fazi staviti akcenat na razvoj enregetike i poljoprivredne proizvodnje.

"Kinezi su nam pre nekoliko meseci uputili pismo u kome su izrazili želju da krenemo s razgovorima o koncesiji", rekao je Bačević i dodao da je to i njegova skrivena želja, jer je svestan činjenice da je Srbija u ekonomskoj krizi.

Na pitanje da li je vrednost ove investicije kako se govorilo između 10 i 15 milijardi evra on je istakao da sredstva koja su potrebna za ovu investiciju nisu tako velika kao što se spekuliše u medijima, a da rezulutati Studije izvodljivosti nisu objavljeni zbog toga što na svakoj strani te studije stoji zabrana objavljivanja.

Na pitanje da li ima podršku Vlade Srbije za izgradnju kanala, Bačević je rekao da će Vlada morati da se izjasni o ovom projektu kada bude urađen prostorni plan područja posebne namene za šta je u budžetu za 2014. izdvojen novac.

Ministar prirodnih rersursa, rudarstva i prostornog planiranja je naveo da bi ako se reguliše i prokopa korito Morave, kroz kanal mogli da prolaze i brodovi četvrte kategorije od 1.350 tona kao i da je Grdelička klisura usko grlo, ali da tehnički gledano nije nerešiv problem.

"Transpost brodovima je četiri puta jeftiniji od transporta drumom i 2,5 puta nego železnicom", rekao je Bačević.

On je istako da neće odustati od istraživanja nikla i dodao da su priče o tome da će neko umreti "podvale ljudima koji ne znaju i lako ih je uplasiti".

Na pitanje da li i dalje tvrdi da je istraživanje nikla štetno koliko i voda, on je potvrdno odgovorio i dodao da Srbija nije istražena kako treba.

"Prema rezultatima osnovnih geoloških istraživanja nama nekoliko stotina milijardi evra leži u zemlji. Nikl je samo jedan od minerala", rekao je Milan Bačević u intervjuu "Politici".

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Haha

To niko pametan ni ne slusa te gluposti,Vucic je po spinovanju presisao BoTu.Pazi zaplenjeno 19.000 grama droge u celokupnoj akciji na teritoriji cele Srbije ! !

pitam se

Da li su pitali makedonce i grke da kopaju po njihovoj zemlji? Vardar je koliko ja znam i plitak i uzan a pritom prolazi kroz centar prestonice sa niskim mostovima i uredjenom infrastrukturom koja je prilagodjena sadasnjim gabaritima.

Miki

@pitam se A tebi je inace to struka? Kinezi mogu sve, njihovi podvizi u gradjevinarstvu su ispred svih ostalih. Makedonci se slazu naravno, kao i Grci, ulaze pare u zemlju, placa im se prelaz preko teritorije itd.

special image