• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Klijenti Univerzal banke pohrlili po depozite

Izvor Tanjug

Isplata deponenata Univerzal banke, kojoj je Narodna banka Srbije u petak oduzela dozvolu za rad, počela je danas na šalterima 60 ekspozitura banke Poštanske štedionice na teritoriji Srbije.

Sudeći po gužvi u beogradskoj ekspozituri u ulici Kraljice Marije, građani su pohrlili da što pre podignu svoj novac.

"Poštanska štedionica spremno je dočekala posao isplate osiguranih depozita klijentima Univerzal banke", izjavio je Tanjugu direktor filijale Beograd jedan banke Poštanska štedonica, Gojko Vlaisavljević.

Prema njegovim rečima, građani mogu da podnesu zahteve u 60 ekspozitura banke na teritoriji zemlje, od čega su im samo u Beogradu na raspolaganju 22 ekspoziture, gde će u okviru redovnog radnog vremena klijenti moći da naplate svoja potraživanja.

On je naveo da su u prvim danima moguće gužve na šalterima i izrazio očekivanje da će Štedionica izaći u susret svim klijentima i primiti sve njihove zahteve.

Klijenti Univerzal banke, naglasio je, ne treba da brinu, jer su njihovi depoziti do visine od 50.000 evra po deponentu osigurani i Štedionica će ih isplatiti.

"Agencija za osiguranje depozita obezbedila je dovoljno sredstava i Poštanska štedionica će odgovoriti na svaki zahtev", dodao je on.

Vlaisavljević je istakao da je povećan broj šalterskih službi, navodeći kao primer ekspozituru osam filijale Beograd, gde je oslobođena cela jedna sala samo za isplatu klijenata Univerzal banke, a i sve stručne službe i sektori u banci su angažovani na tom poslu da bi klijentima izašli u susret.

Za sve informacije klijenti mogu da pozovu kol-centar Poštanske štedionice na broj telefona 011/ 2020 292, ili da posete sajt posted.co.rs, kao i da se obrate Agenciji za osiguranje depozita na njihove brojeve telefona, ili stečajnoj upravi Univerzal banke.

Vlaisavljević je napomenuo da klijenti Univerzal banke imaju rok od tri godine od rešenja Privrednog suda, koje je doneto juče, da podnesu zahtev banci isplatiocu za naplatu svojih potraživanja.

On je podsetio da je prema Zakonu o osiguranju depozita Agencija za osiguranje depozita u određenom roku dužna da izađe u susret zahtevu klijenta i isplati sredstva, dodavši da ukoliko postoje neke nesuglasice oko visine potraživanja klijenti treba da upute pisanu reklamaciju Poštanskoj štedionici, Agenciji ili stečajnoj upravi Univerzal banke.

Vlaisavljević je kazao da se najbrojniji zahtevi klijenata do sada odnose na isplatu oročene štednje koju su imali u Univerzal banci.

"U ovom slučaju isplaćujemo visinu osiguranog depozita, a ukoliko su zaintersovani, pod opštim uslovima Poštanske štedionice mogu da oroče sredstva i banka će im na licu mesta otvoriti depozitni račun gde će moći da ostave svoja sredstva", naveo je.

Takođe, svi korisnici koji su imali tekuće račune kod Univerzal banke mogu otvoriti tekući račun za uplatu primanja iz radnih organizacija i PIO fonda u bilo kojoj drugoj banci, kao i u Poštanskoj štedionici.

Studentkinja Medicinskog fakulteta Marina Mašin je u Poštansku štedionicu došla kako bi podigla novac od studetskog kredita.

Iako je, kako je navela, čekala oko dva sata da dođe na red, cela procedura nije komplikovana.

"Procudera je prilično jedostavna, kao kad podižete novac u banci - potrebna je kartica i neki lični dokument. Zadovoljna sam i nema nikakvih problema", kaže Marina za Tanjug, i dodaje da nije bila zabrinuta za sredstva na računu u Univerzal banci, jer se, nakon što je čula da se banka gasi, putem interneta o svemu detaljno informisala.

Penzionerka Ljiljana Svorcan je došla da se informiše šta će biti sa tekućim računom koji je imala u Univerzal banci.

"S obzirom da sam imala tekući račun u Univerzal banci došla sam da vidim šta ću dalje", navodi ona i dodaje da će verovatno ostati klijent u Poštanskoj štedionici, gde će otvoriti novi tekući račun na koji će prebaciti sva sredstva sa prethodnog.

Klijentkinja Univerzal banke, Slađana, objašnjava da je u petak uveče uobičajeno podigla novac na bankomatu, a već u subotu ujutro kartica joj je bila blokirana.

"I šta sad da radim? Ne želim da nosim sav novac sa sobom, već da kao svi građani mogu da ih podignem na bankomatu, ali kako da imam opet poverenja u neku drugu banku", pita se Slađana.

Nemam od čega da štedim, ali smatram da nije u redu da novac koji mi je potreban za svakodnevni život moram da držim u slamarici, dodaje ona.
Komentarišući činjenicu da u redu ispred šaltera čeka nekoliko desetina građana, među kojima je i ona, Slađana smatra da se tako stvara slika da svi oni imaju puno novca i da su prvenstveno došli da podignu ušteđevinu.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image