• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Rekonstrukcija pruge Beograd-Bar 2016.

Izvor Tanjug

Rekonstrukcija i modernizacija pruge Beograd - Bar kroz Srbiju iz ruskog kredita počeče krajem 2015. ili početkom 2016. godine, kažu u Železnicama Srbije.

Rekonstrukcija će početi na deonici Beograd - Vrbnica, najavio je danas generalni direktor "Železnica Srbije", Dragoljub Simonović.

"Izrada projektne dokumentacije je započela i trebalo bi da bude završena sredinom naredne godine, nakon čega kreću pripreme za početak rekonstrukcije barske pruge", rekao je Simonović, koji je danas obišao železničke stanice u Požegi i Užicu u okviru programa posete svim većim železničkim stanicama i čvorovima u Srbiji.

Sredstva za rekonstrukciju su obezbeđena iz međunarodnih kredita, rekao je on i dodao da će projektovane brzine na toj pruzi biti vraćene, biće poboljšani putni prelazi koji su u jako lošem stanju i predstavljaju problem za bezbednost saobraćaja, a biće obnovljen i komandni centar na toj deonici.

Prvi čovek srpskih železnica istakao je da je u poslednjih godinu dana zakašnjenje vozova smanjeno za 60 odsto a da otkazivanja polazaka vozova više nema.

Problem i dalje predstavlja mali broj vagona, koji će, po Simonoviću, uskoro biti prevaziđen.

"Planiramo u ovoj godini da kupimo oko 60 polovnih putničkih vagona, što će od juna poboljšati kvalitet prevoza putnika.U sledećoj godini imaćemo i 60 novih dizel i elektromotornih vozova, što će osvežiti 'krvnu sliku' železnice u celini", naglasio je.

Simonović je kazao da je svestan da srpske železnice kasne mnogo za standardima EU, i ocenio da je za to krivo prethodno rukovodstvo tog javnog preduzeća.

"Pre četiri godine nije povučeno 1,4 milijarde evra međunarodnih kredita. Ja sam te kredite podstakao prošle godine i prva realizacija tih para biće ove godine na deonici Beograd-Pančevo. Od juna će se raditi i tri deonice na Koridoru 10, a krajem godine desni kolosek Velika Plana-Mala Krsna, i onda prelazimo na Koridor 11", naveo je on.

Prema njegovim rečima, ove aktivnosti rezultiraće time da za dve do tri godine srpskim prugama vozovi idu brzinama od 120 do 160 kilometara na sat.

Simonović je naglasio da je, i pored problema, prevoz putnika u Požegi prošle godine povećan za 14 odsto, a prevoz robe za 55 odsto. U stanici Požega, kako je rekao, lani je utovareno i istovareno 62 hiljade tona robe, a u putničkom saobraćaju je prodato 39 hiljada voznih karata i ostvaren prihod od 21 milion dinara.

"Iako srednja po veličini, stanica Požega je među prvima po obimu rada u Srbiji, a sa modernizacijom infrasrtukture i nabavkom novih vozova stvorićemo uslove za dalje povećanje prevoza robe i putnika u našim vozovima", poručio je Simonović.

Generalni direktor "Železnica Srbije" je najavio da će sutra, posle sedam godina od izradnje, biti puštena u promet elektrovučna podstanica u Kraljevu, koja će omogućiti da se u saobraćaj, umesto dosadašnja dva, pusti neograničen broj elektro-vozova na deonici Kraljevo-Čačak-Požega.

Simonović je tokom obilaska železničke stanice u Užicu razgovarao i sa radnicima. Komentarišući zahteve sindikata za njegovom smenom, on je rekao da ima podršku 95 odsto radnika "Železnica Srbije", te da to najbolje govori o neopravdanosti zahteva lidera sindikata.

Simonović je u razgovoru sa gradonačelnikom Užica Sašom Miloševićem dogovorio realizaciju projekta nadvožnjaka u Zlakusi, i izgradnju prelaza u Gorjanima za potrebe Fabrike otpadnih voda koja je u izgradnji.

Poslovodstvo srpskih železnica obišlo je i Fabriku sita i ležaja "Fasil" u Arilju.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image