Nakon remonta ta potencijalno važna teretna ruta će imati veće osovinsko opterećenje, što će omogućiti veće brzine i prohodnost i doprineti kvalitetnijem pružanju transportnih usluga.

Simonović je, u razgovorima sa predstavnicima Luke Bar i crnogorske vlade, predložio da crnogorska strana iskaže potrebe za tipovima vagona, kako bi se srpske železnice pripremile za prevoz.

Tema sastanka Simonovića sa predstavnicima kompanije Global ports, koja je većinski vlasnik firme Kontejnerski terminali i generalni tereti u Luci Bar, kao i sa pomoćnikom crnogorskog ministra za saobraćaj i pomorstvo i v.d. direktora Direktorata za železnički saobraćaj Rešadom Nuhodžićem, bila je nastavak saradnje srpskih sa crnogorskim železnicama i sa Lukom Bar.

"Saradnja Železnica Srbije sa Global portsom kao i sa našim dosadašnjim partnerima iz Crne Gore dolazi u trenutku kada srpske železnice pripremaju bolje uslove za kvalitetniji i bezbedniji transport. Ovo je naš prvi susret koji će nam pomoći da se bolje upoznamo sa zahtevima naših partnera iz Crne Gore. Cilj nam je da prevezemo više robe, u kraćem roku i što povoljnije", rekao je Simonović.

Predstavnik Global portsa, Ejhan Paksoj, preneo je da je njihov cilj da Luka Bar postane glavna u regionu i da bude jedna od značajnih karika u logističkom lancu.

"Železnički prevoz je najbolji za intermodalni saobraćaj, jer je jeftiniji, brži i ekološki bolji od kamionskog. Ukoliko se zajednički uključimo u posao možemo poboljšati ekonomiju regiona", rekao je Paksoj, saopštava Medija centar Železnica Srbije.