Ona je na otvaranu deonice Ibarske magistrale za teški teretni saobraćaj, na pravcu Ćelije - Ljig, rekla da je na obnovi puteva svakako moralo da se radi i pre poplava.

"Obnova je bila potrebna ranije. Naravno, sada moramo da obnavljamo i ono što nije bilo u planu, ali to nam je dodatni motiv da angažujemo sve svoje snage, naročito kada govorimo o građevinarstvu", rekla je Mihajlović.

Ona je naglasila da Srbija sada ima mogućnost da izvodi javne radove i da se cela zemlja "podigne na noge".

"To može samo da nam ubrza efikasnost, jer ćemo morati da radimo brže i efikasnije nego što je to bilo zamišljeno", rekla je Mihajlović i podvukla da će neki delovi u programu reformi, kada je reč o obnovi, biti prekomponovani.

"Ibarska magistrala je od danas ponovo prohodna za teretni saobraćaj, što ima veliki ekonomski značaj. Dnevno u proseku ovuda prođe oko 3.000 teretnih vozila koja prenose robu vrednu oko 10 miliona evra", preciirala je Mihajlović.

Nije moguće pričati o novim investicijama, kućama, o novim fabrikama ako ne budemo učinili sve da imamo moderne saobraćajnice, kazala je ministarka.

"Zahvaljujem se svima koji su brzo obavili svoj posao pa je saobraćaj na ovoj denici pušten čak i pre vremena", rekla je Mihajlović i podvukla da je razvoj saobraćaja i infrastrutkure preduslov svakog daljeg razvoja zemlje.

Direktor puteva Srbije Zoran Drobnjak, odgovarajaući na pitanja novinara, pomenuo je i radove na pravcu Beograd – Ljig - Čačak, gde je neko vreme bio zatvoren saobraćaj za putnička i teretna vozila.

"Saobraćaj je zatvoren zbog bezbednosti za putnički saobraćaj na nekoliko dana, a za teretni na 15 dana", rekao je Drobnjak.

On je naveo da su na tom pravcu dva mosta oštećena i precizrao da je jedan popravljen, a da će drugi biti završen do srede.

Prema njegovim rečima, šteta na tom pravcu je iznosila je oko 50 miliona dinara.