On je gostujući na televiziji B92 rekao da je Srbija tokom tih godinu dana imala obavezu da ugovor dostavi Evropskoj komisiji za vazdušni saobraćaj i dodao da su sugestije koje je EK uputila samo kozmetičke prirode, te da ne menjaju kvalitet ugovora koji je zaključen 1. avgusta prošle godine.

Kako je rekao, sugestije su se ticale dela koji se odnosi na upravljanje samom aviokompanijom, i načina na koji funkcionišu Upravni odbor, Nadzorni odbor i menadžment.

"U prethodnoj verziji ugovora je pisalo da Etihad ima pravo odlučivanja, a sada ima pravo da da predlog za pripremu poslovnog plana. Obrisane su odredbe kojima je bilo predviđeno da Etihad postavi svog direktora. EK je rekla da je bitno da Vlada Srbije u potpunosti kontroliše to preduzeće", naveo je, ali i podsetio da je ugovor sa Etihadom zaključen prošle godine, ali je stupio na snagu krajem marta 2014. kada su svi uslovi iz tog ugovora bili ispunjeni.

Objasnio je i da prava i obaveze koje su obe strane definisale u avgustu prošle godine važe i sada, a to su: da Etihad uloži 40 miliona dolara kao dokapitalizaciju Er Srbije, da do 100 miliona dolara da novac ako to bude potrebno za dodatne investicije, dok se Vlada Srbije obavezala da će uložiti 82 miliona dolara, što je 60 miliona evra u naredne tri godine i da će preuzeti stare obaveze JAT-a.