• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kragujevački Fijat, posle tri dana, ponovo radi

Izvor Tanjug

Proizvodnja automobila u fabrici Fijat automobili Srbija (FAS) u Kragujevcu nastavljena je jutros, posle privremenog zastoja od tri radna dana, potvrđuju u sindikatu.

"Radnici u proizvodnji danas će raditi u tri smene a sa traka će ukupno sići 600 automobila Fijat 500L", rekao je Tanjugu predsednik Samostalnog sindikata u toj fabrici Zoran Marković.

On je dodao da će se, po ranijem dogovoru sa rukovodstvom, i sutra raditi u tri smene.

"U toku dana trebalo bi da se sastanemo sa poslovodstvom FAS-a, kako bi nas informisali o daljim koracima", rekao je Marković.

Radnici, pre svega u proizvodnji, nisu radili 5, 8. i 9. septembra, a rukovodstvo kompanije FAS je tada saopštilo da je reč o privremenom i kratkotrajnom zastoju u proizvodnji čiji su uzroci "eksternog karaktera i odnose se na dešavanja na evropskom i svetskom automobilskom tržištu, koja su uslovljena ekonomskim parametrima i samom ekonomskom krizom", navedeno je u saopštenju kompanije FAS.

 U FAS-u se i ranije dešavalo da se proizvodnja zaustavi na nekoliko dana, ali uglavnom, zbog kašnjenja u isporuci auto-delova fabrici automobila u Kragujevcu.

Marković je ranije izjavio "da fabrika bez novog modela automobila ili dodatnog posla neće moći normalno da funkcioniše u 2015. godini sa sadašnjih oko 3.000 radnika", zbog čega je Samostalni sindikat uputio dopis Vladi Srbije i premijeru Aleksandru Vučiću, imajući u vidu da je država suvlasnik fabrike.

Poznavaoci automobilskog tržišta i ekonomski analitičari Tanjugu su juče izjavili da je proizvodnja u FAS-u zaustavljena zbog manje tražnje, jer, kako objašnjavaju, taj sektor je pogođen krizom u autoindustriji u Evropi, odnosima sa Rusijom koja je veliko tržište za njih, kao i da Fijatu ne ide na ruku prošlogodišnje vraćanje pošiljke modela "500L" s greškom, koji su prodati u Americi.
Sagovornici Tanjuga tvrde i da model "500L" nije dovoljno konkurentan, kao i da je Fijatu za bolji plasman neophodan novi model.

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Predrag 67

Ovaj model bi bio konkurentniji da ima jače motore za te pare! Fabrika ne može da živi od jednog modela, bez obzira kako se prodaje!

special image