• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mihajlovićki para samo za prioritetne projekte

Izvor Beta

Budžet Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije za 2015. biće za 10 milijardi dinara manji od ovogodišnjeg i biće realizovani samo prioritetni projekti, izjavila je danas ministarka Zorana Mihajlović.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture je za Radioteleviziju Srbije rekla da je će među prioritetnim projektima biti modernizacija Železnice.

Prema rebalansu državnog budžeta za 2014. za Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture namenjeno je ukupno 24,7 milijardi dinara, što znači da će budžet Ministarstva u 2015. biti za oko 40 odsto manji.

"Definisali smo prioritne projekte - za Železnicu to su projekti iz ruskog i češkog kredita, modernizacija, elektrifikacija pruga i novi vagoni, rekonstrukcija pruga Beograd-Budimpešta. Priorite su i projekat Beograd na vodi i gradnja autoputa. Za sva drugo neće biti novca i čekaće 2016", rekla je Mihajlovićeva.

Ministarka je najavila i da komisija za izbog direktora Železnica Srbije završava razgovore sa kandididatima.

  "Železnice će dobiti novog direktora do kraja godine", rekla je Mihajlovićeva.

Ona je rekla Srbija mora da razmišljamo o alternativnim pravcima snabdevanja gasom poput povezivanja gasovoda Niš-Dimitrovgrad sa Turskom.

"Skladište u Banatskom dvoru i postojeći pravac snabdevanja gasom mogu kratkoročno da obezbede stabilnost, mada ne 100 odsto. Mi treba da se ponašamo kao da Južnog toka neće biti i da za narednih 10 do 15 godina razmišljamo o alternativama u snabdevanju gasom", rekla je ona.

Mihajlović je rekla bi nakon izrade projektne dokumentacije, gasovod između Niša i Dimitrovgrada, kao interkonekcija ili dvosmerni gasovod koji povezuje gasne mreže Srbije i Bugarske, mogao da bude sagrađen za dve i po godine.

Oko deset odsto gasnih potreba Srbije zadovoljava domaća prozvodnja dok se ostatak gasa uvozi iz Rusije.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 2

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Tito

Niste sposobni 200 metara pruge (Beograd - Bar) da popravite u 21 veku. Sramota

Nenad

pa da, ostali su projekti koji se ticu Beograda,a ostatak Srbije ko j..e. Mi mozemo i bez pruge, i bez puta jer je glavno glasacko telo u Bg-u. Da mi je znato gde idu te silne pare koje se stede na svemu i svacemu ?

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU