Ta preduzeća će najpre raditi u okviru holdinga, a nakon prelaznog perioda poslovaće samostalno, rekla je Zorana Mihajlović u Vladi Srbije.

Ona je odgovarajući na pitanje novinara kazala da se sprovodi reforma srpskih železnica, koje će bez obzira na taj proces realizovati sve postojeće projekte, ali i nove, poput predstojeće modernizacije pruge Beograd - Budimpešta.

Mihajlović je navela da plan poslovanja Železnica Srbije usvaja Miistarstvo privrede, kao i da železnice moraju da ispune određene uslove da bi taj plan bio prihvaćen.

"Potpuno je prirodno da novo rukovodstvom ima određene zahteve šta je potrebno da uđe u taj plan. Vlada ima jasnu politiku koja ne dozvoljava nikakva dodatna zapošljavanja", rekla je Mihajlović.

Ona je dodala da njeno ministarstvo, kao i ostala ministarstva, prave analize i daju sugestije šta je još potrebno uraditi, a nije predviđeno planom.

Mihajlović, takođe, kaže da plan poslovanja Železnica Srbije mora biti usklađen sa politikom vlade, s obzirom da to državno preduzeće dobija više od 10 milijardi dinara subvencija godišnje.